Wysłany: Śro 16:48, 17 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To normalne, że się grzeje, przecież dopiero co wsadziłeś nowe części. Jakby bardzo się grzał to opóźnij lekko zapłon i doreguluj gaźnik, ale to typowy objaw po wymianie tych elementów. Jeździj małe dystanse, rób przerwy, wykręcaj często świecę i po prostu docieraj... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 17:16, 17 Mar 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jak opóznić lekko zapłon?dodam ze jak sie rozgrzeje silnik to cos piszczy koło cewek tak jakby cos tarło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:02, 17 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co do piszczenia, to sprawdź czy masz klin dobry, magneto dokręcone i czy żadne opiłki itp. nie trą o cewki. Co do opóźnienia zapłonu to poluzuj iskrownik i lekko go puknij w prawą stronę, o milimetry. To wszystko było wałkowane już tysiące razy. Naprawdę, wystarczy posiedzieć 30 min, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania odnośnie regulacji. Pomijam już to, że na samej górze działu masz przyklejony temat o regulacji zapłonu, gdzie jest wszystko napisane... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:35, 17 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Piszczą jeszcze ci nowe simeringi |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Śro 18:36, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:42, 17 Mar 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:55, 17 Mar 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To nic nie zrobisz. Jak nie zaczniesz od regulacji to dalsze eksperymenty sobie daruj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:18, 17 Mar 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A zajrzyj jeszcze do tego cylindra, bo może któryś z tych nowych pierścieni był słaby i po prostu pękł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:56, 17 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak by pęk to już by chyba dawno to usłyszał więc raczej to nie jest możliwe  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:46, 22 Mar 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
koledzy jakie sa oznaki padniętego kondensatora? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:53, 22 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przeczytaj parę pierwszych tematów to zobaczysz ,bo wałkujemy o tym można powiedzieć ciągle. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:51, 22 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mymateusz napisał: | koledzy jakie sa oznaki padniętego kondensatora? |
Motor ci mocno przerywa, słabo reaguje na gaz. Na przyszłość zanim zadasz tego typu pytanie to wpisz sobie to w wyszukiwarce, lub nawet na forum za pomocą opcji "szukaj". Tak ja kolega wyżej napisał, w dużej ilości tematów jest o tym wzmianka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:58, 22 Mar 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kumplowi jak padł kondensator to motorek nie chciał mu odpalić i strzelało z rury wymienił i motorek chodził |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:40, 24 Mar 2010 |
|
|
miszcz2105 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Mar 2010 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
powinieneś sprawdzić naciąg łańcuch- (po perwsze, bo może być za bardzo naprężony), po drugie dolot powietrza może być przytkany- udrożnić, po trzecie pływak paliwa w gażniku może mieć małą dziurkę I PRZEZ TO TONIE!)- wymienić, po czwarte zapal to złomowisko i po chwili popatrz jak wygląda świeca- jak jest mokra lub zasmolona tzn że dostaje ZA DOŻU PALIWA! ŚWIECA MA BYĆ SUCHUTKA!, po piąte- ustawić przerwe na przerywaczu i zapłon- JAK TO NIE POMOŻE TO WYCZYŚCIĆ DOKŁADNIE I PRZEDMUCHAĆ GAŻNIK |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:05, 24 Mar 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolego -miszcz2105-jak nie wiesz jak wyglada moj bziuk to nie mów że złomowisko!to złomowisko to chyba ty masz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:10, 24 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spokojnie, nie miał pewnie nic złego na myśli. Napisał se tak dla jaj, trochę dystansu...  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|