| Jawka 60ccm POMOCY!!! | |
Wysłany: Śro 21:54, 20 Maj 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam ogara z silnikiem jawki... ostatnio wymienilem w nim cały cilinder tłok i pierścienie na 60ccm... taki jest problem ze jawka ma kompresje bardzo dobrą ale jest słaba... na całym gazie ledwo jedzie.. Co robić pomóżcie mi.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:06, 20 Maj 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po prostu musi sie to dotrzeć. A jak nie to wyreguluj gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 7:54, 21 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To normalne przy docieraniu, podczas docierania nie możesz przegrzać silnika bo cylek będzie na złom!!! docierać powinieneś przez około 1000km w miarę upływu kilometrów silnik będzie coraz mocniejszy, podczas docierania nie możesz przewozić pasażera i na 5 litrów benzyny lej 150 ml mixolu, ewentualnie Orlena 2T semisyntetyka[jest trochę lepszy]. Jeżeli podczas jazdy poczujesz że silnik słabnie to zgaś go i daj mu ostygnąć. |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Czw 7:55, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:31, 21 Maj 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj jak ją paliłem to wogule na jedynce na całyk gazie nie chciała jechać!! POMOCY! Co mam zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:44, 21 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
regulacja zapłonu i gaźnika się kłania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:45, 21 Maj 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może przed jazdą trochę ją rozgrzej nie jedź tak od razu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:38, 31 Maj 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź też świece i czy nie ma gdzieś przebicia;może też gaźnik zapchany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:30, 31 Maj 2009 |
|
|
Bercik- |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wolbrom Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym radził Ci ją docierać na jakimś dobrym oleju syntetycznym , ponieważ przez te mixole orleny 2t silnik się szybciej grzeje, widzieliście jaki syf jest w tym mixolu przyjżyjcie się jak robicie miesznkę, po drugie mixol b.dużo nagaru zostawia na tłoku sam się o tym przekonałem i zacząłem lać pół syntetyka i jest tego nagaru b.mało . Na full syntetycznym oleju takim jak Castrol 2T cylinder i tłok nie grzeję się tak szybko i wogóle wiele zalet oleju syntetycznego. Odżałałuj sobie te 25-35zł na dotarcie i porządny olej kup, po dotarciu możesz lać te syfy mixol itp. JA osobiście po dotarciu polecam olej Panolin 2T jest on jednym z lepszych olejów do mieszanki. Tak jak koledzy wcześniej wspomnieli podczas docierania nie należy przegrzewać silnika, jeździć we 2 osoby itp.
W problemie którym opisujesz ja bym zastosował regulacje: zapłonu, gaźnika .
Wiem cos o tym . Ja miałem cos w podobie w swojej i zrobiłem to co "rutkowski" polecił i śmiga nieźle . Zrobiłem juz po regulacji 60km i jest git wszystko, trzyma obr. i wogóle, pali od kopa.
A jak to nie pomoże to ja bym szukał przyczyny gdzie indziej , a robiłeś w nim remont czy tylko cylinder zmieniłes ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:33, 01 Cze 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja bym proponowal wyszysci tlumik a co do docierania zastosował bym moze olej mineralny elfa. A jak juz cos to pełny syntetyk Mobila litr 55zł ale naprawde czyc róznice podczas jazdy. Ale zapłon jak i gaźnik tez sprawdz. Mozliwe ze jej to pomoze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:17, 01 Cze 2009 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
dziwisz się ze nie ma siły? jak Ty go już pewnie z 5 razy przegrzałeś... docieraj go nie dawaj mu gazu na maxa nie woź nikogo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:10, 01 Wrz 2009 |
|
|
elvis94 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Wrz 2008 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konstantynów Łódzki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam takie pytanko btw. czy trzeba zmieniac gaźnik na większy jak się zmienia cylinder z tłokiem na większy (60cm3)?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:37, 01 Wrz 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz na zbyciu trochę kwitu to możesz zmieniać ale jest to nieopłacalne. Więcej nie pojedziesz tylko będzie mniejsze zużycie paliwa przez gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:55, 20 Wrz 2009 |
|
|
maniek9090 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Maj 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: nie ma Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomóżcie wymieniłem cylinder na 60 ccm i jest mocna ale wolna co się może dziać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:08, 20 Wrz 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
maniek9090 napisał: | Pomóżcie wymieniłem cylinder na 60 ccm i jest mocna ale wolna co się może dziać |
A przeczytałes ten temat od początku ? Jak nie to przeczytaj go i bedziesz miał odpowiedz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:49, 21 Wrz 2009 |
|
|
maniek9090 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Maj 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: nie ma Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sory. To jednak prawda z tym docieraniem bo juz po tygodniu jazdy zauwazylem ze moja jawka staje sie coraz szybsza i mocniejsza. dzieki za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniek9090 dnia Pon 10:53, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|