| Jawka chodzi tylko jak zasłonie wlot powietrza do połowy | |
Wysłany: Pon 18:09, 26 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam problem z jawką stało sie to z dnia na dzień. Po prostu kiedyś chciałem po nocy odpalić motorek, odpalam ale na gaz reagował jednym wielkim buuu i gaśnięciem silnika. Robiłem wszystko - wymiana uszczelek (nawet tych między połówkami), czyszczenie gaźnika, dysz, filtra powietrza, zmiana simeringów, robiłem doslownie WSZYSTKO! Po prostu jak sie odpali z odsłoniętą rurką w filtrze powietrza to na wysokich gaśnie i muli, nie ma sily ruszyć. Rurke zakleilem do połowy taśmą i jest dobrze, świece nawet poprawnie wypala, iglica na najbogatszym ustawieniu mieszanki (zapinka na sam dół) więc jest chyba dobrze, bo da sie niby normalnie jeździć, ale i tak jakby muli powietrzem, bo ciężko osiągnąć prędkość powyżej 50 km/h, nawet w miejscach gdzie przed usterką jechałem 60-65 Nie wiem już co to może być Ratujcie pomocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:28, 26 Wrz 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lewe powietrze gdzies łapie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:32, 26 Wrz 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do lewego powietrza, to sprawdź szczególnie połączenie krućca z cylindrem. Tam najczęściej łapie lewe powietrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:24, 26 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uszczelniłem... dalem nową uszczelke i posmarowałem silikonem i to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:36, 26 Wrz 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doman30 napisał: | Uszczelniłem... dalem nową uszczelke i posmarowałem silikonem i to samo |
W gaźniku może jeszcze w jednym miejscu łapać lewe powietrze. Jest to łączenie gaźnika z krućcem,ale to raczej sprawdziłeś. Idąc dalej - dokręć głowicę. Niektórzy też dają tam aluminiową uszczelkę. Jeżeli to nie pomoże, to jest opcja, że łapie między cylindrem, a karterami. Jeżeli w tych miejscach uszczelnisz i nadal będzie łapać lewe powietrze,to wtedy łapie na karterach lub simmering z prawej strony silnika ( patrząc od tyłu ) Ci się rozszczelnił. Chyba więcej opcji nie ma? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:24, 27 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiesz co zrobić ja tak miałem moze ci idzie z dysz bo mi raz tak było zobacz czy masz tam uszczelnienie dobre i czy masz taką podkładke małą taką gumeczke na dyszach.Ja uszczelniłem też tak i gitez teraz nic nie bierze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:32, 27 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nigdy na dyszach nie widziałem uszczelnienia. Spróbuje odkręcić gaźnik od krućca i dać ten stary, wysłużony, może będzie dobrze. Poskładam na grube uszczelki posmarowane silikonem wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:37, 27 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:55, 27 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No możliwe. Mnie by nie zdziwiło jakbym znalazł stary silnik po 10 latach nie odpalania i był by taki objaw, ale to sie stało na silniku po remoncie, jeździł jak żyleta i nagle z dnia na dzień taki objaw. Gaźnik chyba wygotuje w wodzie z octem, bo stary nie nadaje sie do uzytku (uszkodzenia mechaniczne) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:40, 27 Wrz 2011 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi sie wydaje ze dostaje zbyt mało paliwa do powietrza i dlatego tak sie dzieje. Moja rada, wyczyść układ paliwowy, spawdz zaworek w dekielku. Sprawdz dla spokoju ustawienie zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:55, 29 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pod glowicą od początku nie było uszczelki tzn odkąd kupiłem nową głowice i było dobrze, ale dla spokoju założyłem i.... ZROBIONE z tym że motorek jest troche słaby, a nie powinien cylek oryginał czeski przeszlifowany na 40,50mm i 4 płuki, reszta seria. Co mu może być ?? Gaźnik ustawiony prawidłowo, świece wypala jak należy. Może to być wina zapłonu? Pomimo że motorek nie gaśnie i nie ma większych problemów z odpaleniem z kopki, nawet gdy ciepły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:58, 29 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
coś z zapłonem na 100we za 100wke kupisz
nowy PAL orginalny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:14, 29 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A gdzie takowy kupie ?? Bo widziałem za 130 ale polską podróbe Cross Impex ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:29, 30 Wrz 2011 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
doman kolego nie słuchaj go... Rozbierz iskrownik... Sprawdz jak podkładki na platynkach wyglądają.. Nie kupuj odrazu nowego.. Jestem pewny ze to jakas pierdoła naprawde... Zmień kondensator. Ale mówie Ci sprawdzałes ten kranik? Daleko od krk mieszkasz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:32, 01 Paź 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieszkam w koszalinie A co do zapłonu to jest taka sprawa, że ciutke go przestawiłem (samo wyprzedzenie) i już nie mam iskry... wgl przerywacz mam jakiś wrażliwy, rozebrałem go, dorobiłem nowe podkładki, sprawdzałem miernikiem czy mała cewka daje prąd - no daje około 6 volt no czyli dobrze (jest prawie nowa) tak samo czy przerywacz jak otwarty nie zwiera do masy czyli ok a tutaj dalej iskry nie ma .... nie wiem co mu jest ten zaplon fatycznie jakiś pechowy chyba
Także pytanie do forumowiczów - czy ma ktoś do sprzedania dobry zapłon do jawki ?? najlepiej oryginał czeski (30W) ale ten 20 watowy z ogara też może być. Jak coś to piszcie na gg 7228749 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Nie 0:05, 02 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|