Wysłany: Sob 13:21, 08 Wrz 2007 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GAZNIK CHYBA NIE BO MAM NOWY |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:13, 08 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
A moze poprostu zaciela sie przepustnica? Moze to dlatego ze iglica nie weszła w otwór lub z niego wyszła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:22, 08 Wrz 2007 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystko jest ok pszepustnica na maxa wchodzi na duł i niewiem jak to mozliwe,że nadal ma takie obroty, iglica na sam spód spuszczona a obroty jak w traktorze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:42, 08 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Scal posty. Lepiej to zrób, bo jak jakiś Admin albo Mod to zobaczy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:53, 08 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poleciały dwa ostrzeżenie - za pisanie potrójnych i podwójnych postów, błędy ortograficzne oraz posty bez sensu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:21, 09 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miniul pod gaźnikiem od strony króćca wychodzi taki stożek z dziurką u mnie on był przyczyną wysokich obrotów wystarczyło żeby to jakoś zamknąć najlepiej zagiąć to młotkiem lub zakleić to poxipolem lub poxiliną po tym zabiegu jawka nie powinna mieć wysokich obrotów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:20, 10 Wrz 2007 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moja jawka nadal na obroty jak w traktorze, bende musial kupic nowy gaznik chyba bo nic innego niezrobie, chyba,ze ktoś miał juz taki problem to niech odpisze co robić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:30, 10 Wrz 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamiast od razu kupować gaźnik., to weź rozkręć wszystko tzn. kranik przy baku przedmuchaj i przeczyść dobrze, potem jescze raz weź gaźnik wyczyść, spuść linke na śrubce przy gaźniku {tej na górze} wkręć ją do oporu w dół, wykręć i przeczyść dysze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:37, 10 Wrz 2007 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
A po tych zabiegach uszczelnij to uszczelkami i sylikonem a jak to nic nie da to spróbuj zatkać to dziurkę jak napisał Kam@$ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:43, 02 Paź 2007 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELO!!!!! mam znowu problem z tym gaznikiem pojezdzilem chwile i bylo wszystko ok aż w końcu odpalam jawe a tu obroty jak w sieczkarni zrobilem wszystko jak kiedyś czyli uszczelnijłem krucca przeczyscilem gaznik itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:45, 02 Paź 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to czysc gaznik a jak nie to kupuj nowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:01, 03 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam taki problem, jak przychodze pale motor z 1 kopa , na zimnym silniku ma dobre niskie obroty, a jak jest cieply to wysokie i sie nie da wyregulowac. zmienialem ostatnio uszczelki w gaźniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:41, 03 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | Miniul pod gaźnikiem od strony króćca wychodzi taki stożek z dziurką u mnie on był przyczyną wysokich obrotów wystarczyło żeby to jakoś zamknąć najlepiej zagiąć to młotkiem lub zakleić to poxipolem lub poxiliną po tym zabiegu jawka nie powinna mieć wysokich obrotów |
mateusz miałem to samo co ty na zimnym lux chodził ale na ciepłym to obroty strasznie się podwyższały i polecam tą radę co napisałem wcześniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:45, 03 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wiesz ze zatykalem palcem ten stożek i bylo ok!! i tak zrobie jakos go zatkam. dzieki wielkie za rade.
pozdro Kam@$ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:43, 24 Maj 2009 |
|
|
hksdam |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2009 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też mam problem jak miniul mam zatkany i odblokowany króciec a jawa ryczy jak helikopter dałem nową iglice i dysze dodam tylko że przedtem było wszystko ok ale zachciało mi sie gaźnik czyścić a że nie miałem octu to wziąłem soli i tytanu czy coś uszkodziłem?
Dublowanie postów. Warnik. Irzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|