| Jawka nie może wejść na obroty | |
Wysłany: Nie 20:06, 27 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!.Mój sąsiad twierdzi że łożyska na wale do wymiany bo moto mi się dusi i zresztą wie na pewno bo sprawdzał.Przejechałem nią 400km na nowo ustawionym zapłonie.W lecie szła jak burza kumple na skuterach aż mi zazdrościli takiego kopa.Nie jestem pewny ale czy mógłby się przestawić zapłon przy luzach.bo moto we wakacje szedł idealnie 65 km/h przy oryginalnej zębatce zdawczej z przodu , paliła od pierwszego kopka a teraz 45km/h może 50 km/h i muszę ją brać na popych .Kondenzator jest wymieniony i to nie problem świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Nie 20:09, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:29, 27 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zdejmij iskrownik i poruszaj magnetem na boki, jeżeli to prawda co sasiad mówi to wyczujesz luz na łożyskach wału |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:32, 27 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jaką masz świecę? Wsadź F75. A nie spuchł ci tłok podczas jazdy? Dobrze mieszałeś paliwa z olejem? Jak moto zachowuje się jak odkręcisz na luzie manetkę na max? Jeśli problem występuję tylko podczas jazdy to może łapie gdzieś lewego powietrza. Sprawdź połączenia gaźnik, krócieć, cylinder, ewentualnie głowica. A co do zapłonu to bardzo możliwe, że się przestawił. Możesz spróbować go troche przyśpieszyć, ale najpierw posprawdzaj to co napisałem wyżej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:41, 27 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłok nie spóchł bo jest solidny co to napewno.świeca ngk,paliwo dobrze wymieszane , jak podkręce manetke to się dusi Ze świecami to już kombinowałem i nic to nie daje,ona na początku jak ją zapale to się dusi a pózniej dostaje obrotów i się dusi |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Nie 20:46, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:51, 27 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:55, 27 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najbardziej prawdopodobnie gdzie???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:58, 27 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
połączenia gaźnika z króćcem i króćca z cylindrem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:00, 27 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik - króciec
Króciec - cylinder
Kup nowe uszczelki i silikon czerwony do wyskoich temperatur. Ładnie pouszczelniaj i napisz jakie rezultaty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:52, 28 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wrzuce zdjęcia i zobaczycie co zrobiło się z filtrem powietrza wczoraj jeszcze patrzyłem a tu filtr powietrza prawie spadł i zaciągało lewe powietrze i jak teraz zrobić filtr , jest wyłupany!!!!!Noi to jest ten filtr jak go naprawić??? bo nowego nie będe kupował |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Pon 9:14, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:55, 28 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi o samą rurę, czy wkład? Jak rura, to wymień i zaciśnij opaską zaciskową na śrubkę, jak wkład to podejrzewam, że po prostu musisz dobrze poukładać te sprężynki i mocno wciśnąć, a potem zakleić taśma, żeby nie spadło. Tak się zastanawiałem i chyba wiem, jak możesz sprawdzić te łożyska. Spróbuj pchnąć motor bez świecy na jedynce i wsłuchuj się we wszelkie odgłosy jakie wychodzą z silnika, oczywiście pomijając bulgotanie, bo to będzie zawsze. Jak będzie słychać jakie tarcie, "żężenie", to faktycznie mogą to być łożyska. Aha, i jak pchasz motor to staraj się osiągnąc w miare wysokie obtoty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:55, 28 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli łożyska nawalają to będzie słychać charakterystyczny gwizd podczas rozpędzania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:11, 28 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filtr już jest naprawiony ale niestety łożyska do wymiany !!!!!!!!!!! Fakt łapała lewe powietrze teraz mi idzie 45 k m/h .Dopóki nie wyremontuje drugiego silnika to muszę się pomęczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:06, 28 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już łożyska do wymiany, to zrób ogólny ogląd silnika i lepiej od razu zrobić kapitalkę. Potem będziesz miał spokój na długo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:08, 28 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tu nie ma miejsca na druciarstwo, ja byle jak zrobisz remont to będzie kicha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:09, 29 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapitalka nieunikniona!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|