| Jawka pali ale... | |
Wysłany: Sob 21:10, 16 Maj 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Kupiłem wczoraj Jawkę 50. Ustawiłem ją po swojemu czyli: iglicę która ma cztery ząbki ustawiłem na 3 ząbek z korzyścia dla mocy. Dawkę paliwa podkręciłem na maxa, założyłem stożek. Elegancko wszystko działało, jeździła jak opętana, przejechałem nią około 20-30 km. Kiedy wjeżdzałem pod górkę, zrobiłem redukcję na 2, dałem pełny gaz aby weszła szybciej na obroty, a potem kiedy juz na nie wskoczyła to popuściłem trochę gazu. Wtedy właśnie straciła moc i koniec jazdy. Próbowałem ją odpalić na pych i raz mi sie udało przejechać 300m z taką samą mocą silnika, potem znow zgasła. Teraz pali tek jak by chciała a nie mogła. jak ją biorę na pych to bez dodania gazu cos tam załapie, czyli zakręci o własnych siłach raz tłokiem na 5 sek. Ale jak przy pchaniu dodam gazu to wtedy juz nic... Dzisij udało mi się ją odpalić, ale była niesamowcie słaba, i po pewnym czasie musiałem wbić luz żeby silnik powrócił do normalnej pracy. Bardzo wolno wkręca się na obroty, osiąga tak około 2500 obr/min i wiecej nie da rady, zreszta przerywa teraz i szarpie. Spróbowałem odkręcić dawkę paliwa, ale wtedy to już nic ne dało rady. Nie jestem pewien do konca czy regulacja dawki jest od strony głowicy czy od strony manetki biegów. Kręciłem tą od manetki. Pamiętam jeszcze że na stacji ciut za dużo oleju wlałem, alepotem na nim jeżdziłem więc chyba nie to. Za każdym razem jak wyjmę świecę to jest cała mokra w benzynie. Stożek jest dobrz przymocowany, gaźnika jeszcze nie czyściłem. Nie wiem co jest grane - świetnie jeździła, na 1 to prawie sama stawała dęba, a tu nagle przestała działać. O co tu chodzi?? Proszę o pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emilus143 dnia Sob 21:14, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:52, 16 Maj 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie, jak wkręcała się ledwo, ledwo, nie miała siły jechać, to nie było przerwy na przerywaczu. 0,4mm i będzie dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:50, 17 Maj 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja myślę, że jednak jej za dużo paliwa zaaplikowałeś Zmniejsz trochę dawkę paliwa. Ale najpierw zobacz jaki kolor mają elektrody na świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:09, 17 Maj 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź czy przerywacz wogóle żyje jeszcze, przeczyść styki i zobacz czy ma dobrą przerwe. Świeca też do sprawdzenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:54, 17 Maj 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrze, sprawdze w poniedzialek, bo dzis niedziela. Z tego co pametam to swieca byla cala czarna. Mam jeszcze pytanie. Co sie moze dziac jak z glowicy cieknie olej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:25, 17 Maj 2009 |
|
|
luki991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Gru 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Pludry, woj.Opolskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
z głowicy to raczej paliwo
odkręc ją i na silikonie żaroodpornym przykręc i poczekaj aż dobrze uschnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:52, 20 Maj 2009 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
głowicy nie przykręca się na silikonie jest do tego uszczelka metalowa!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:41, 20 Maj 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już to uszczelka aluminiowa metalowa jest zbyt twarda ,a na silikon można zakładać ale jeszcze lepiej na hermetyk. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:50, 20 Maj 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
taaaaaaaaaa sylikon, hermetyk, jeszcze tego syfu tam trzeba, lekko smarem najechać bo to żeby w miarę dobrze ułożyć aluminiową uszczelkę i koniec i dobrze przykręcić 4 nakrętki z podkładami równomiernie rurkową 10 i MA TRZYMAĆ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:22, 20 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jawce nie montuje się uszczelek pod głowicę, uszczelkę montujemy tylko wtedy gdy przylgnia głowicy jest nie równa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:26, 22 Maj 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znaczy ja wiem ze jest aluminiowa uszczelka, ale olej leje się tak jak by ze swiecy albo ze srub z przodu glowicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:44, 24 Maj 2009 |
|
|
hksdam |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2009 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może słabo dokręcona;sprawdź też podkładkę świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|