Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jawka po kapitalce Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 20:09, 05 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Gasła ci na jałowych, bo pewnie przepustnica wyrobiona, albo w ogóle nie wyregulowane wolne obroty... Ustaw zapinke na iglicy na 2 od góry i musi działać. Reguluj na F75.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:51, 05 Sty 2010
emilus143
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Przepustnica właśnie jest w bdb stanie. Iglice ustawialem tez na wszystkie sposoby. Jedynie co mi pozostaje to przyczepic sie do króćca, świecy oraz paliwa. Króciec rozwiercałem bo akurat innego nie miałem (chodzi mi o odblokowany). A może mieć cośdo tego tłok z pierścionkami?? Zaznaczam że i to i to jest nowe. Może któryś poprostu pękł?? Co o tym myślicie??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:58, 06 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


A odpowiednio docierałeś ten tłok? Jak masz dobrą kompresję to i na pęknietych pierścieniach by jeździł [ja jeździłem tak z 3 dni zanim zabrałem się za remont] A jak blaszka w komorze pływakowej? Odkręć pokrywkę i zobacz jak jest podgięta. A powiedz mi... jak ten silnik ci zapali, to po odkręceniu manetki na max to obroty dostaje takie opóźnione? Najpierw jest zmuła a potem nagle na sekunde max obroty i potem znowu zmuła i np gaśnie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:57, 06 Sty 2010
emilus143
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Docierania to tam praktycznie nie było. Pochodziła może w sumie 10 minut. W pierwszym i drugim dniu, nieważne jak bym ustawił iskrownik (nie pisze o przerwie) to zawsze paliła z pierwszego strzała. Potem zatkał się kranik rdzą to go przeczyściłem. Potem coś się stało i od tego czasu ma jakieś ale. Blaszka była wyginana na wszystkie strony. Teraz ostatnio jak odpaliłem silnik to ładnie sie na obroty zbierał, może miał lekkie opóźnienie ale z obrotów to bardzo długo schodził tak jak by miał jeszcze troche gazu a tymczasem manetka była popuszczona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:35, 06 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Skoro nie miało znaczenia jak ustawiłeś iskrownik to coś nie tak... Może krzywka źle spasowana? klin ścieło?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:37, 06 Sty 2010
emilus143
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Dziś rozebrałem cylinder. Tłok z pierscieniami ok. Było bardzo mokro w środku. Pewnie go zalewało. Jutro zobacze jak pali bo teraz silikon zasycha. Krzywke mam jeszcze jedna to zobacze. Klin elegancki, wszystko w porządku z wirnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jawka po kapitalce
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin