| Jawka po kapitalce | |
Wysłany: Śro 13:39, 23 Gru 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panowie mam problem a moze wątpliwość. Pierwsze pytanie to takie:
Kupiłem nową prądnicę wkładam tam gdzie mam być ale ona się tak jakby buja. Z jednego końca na drugi. Miałem dwie stare inne i było to samo. Może być to wina krzywych karterów. Jak ją dociągnę śrubami to się trzyma. Jak miałem inny jawoski silnik to poprostu ją wkładałem i elegancko się wpasowywała.
Drugi problem: raz jedzie a raz nie. Kręciłem zapłonem i udało mi się nią raz przejechać tak ze sto metrów. Oczywiści czuć było zapłon, ale jechała, poten zgasła. Pchnąłem ją dalej i pyr pyr i kaplica. Gaźnik czyściłem, ustawiałem zapłon i nic, tzn. nie paliła z kopa, a wcześniej tak. Może nie za pierwszym ale załapała, pochodziła ze 3 sekundy i koniec. Kombinowałem z iglicą, świecy nie zalewa tak bardzo. Odkryłem że mam dziurkę w krućcu bo komuś umyśliło się przeszlifować bo śrubka nie chciała się zakręcić. Ma coś lewe powietrze do tego?? Iskra nawet jest, nowa świeca isoaltora. Wkurza mnie to wszystko bo dużo rzeczy nowych, pierścionki z tłokiem idealne. Blaszka w komorze wydaje się ok, pływak pływa dość wysoko. Nie wiem, pomożcie bo mnie juższlag trafia, a chciałem ją sprzedać trochę za większe pieniądze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emilus143 dnia Śro 13:40, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:13, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
iskrownik musisz dociągnąć śrubami ale wcześniej wyreguluj wyprzedzenie zapłonu[opisane w przyklejonych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:58, 23 Gru 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dociągnąć dociągam, ale on się buja jak jest luźno. A powinien ładnie przylegać do karteru. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:08, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po to są śruby żeby go dociskały do karteru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:27, 23 Gru 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam wrażenie że ona buja sie tak jak na rysunku:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emilus143 dnia Śro 17:29, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:35, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:37, 02 Sty 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra, z problemem sie uporałem ale mam następny. Kręciłem zapłonem we wszystkie strony i skutek był marny. Chodzi o to że zanim wkręci się na obroty słychać powietrze buuuuu. Lepiej się wkręca bez filtra. Pali z pierwszego, dysze czyste. Swiece wkładałem inne, obroty trzyma, a jak depne na full to nie przerywa, tylko wkurza te wkręcanie sie. Z iglicą też kombinowałem. Co może być?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:22, 03 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przed wszystkim załóż filtr. Jak masz stary to wymień na nowy. A co do tego "buuu" to może to być za duża dawka paliwa, zła świeca, zła przerwa na świecy. Wsadź F75 i ustaw na niej 0.5mm, a na przerywaczu 0,4mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:58, 03 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nie wiem o co w tym chodzi do dzisiaj ale przy ogarze miałem tak ,gdy silnik złożyłem byle jak i po rozebraniu i złożeniu dobrze (lepiej i dokładniej poprostu) to ogar chodzi jak ta lala. Sprawdź uszczelnienie bo to jest za przeproszeniem największe gówno jakie może być w 2t więc popatrz tu bo w tym nikt nie jest do końca pewien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:43, 03 Sty 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam wątpliwości właśnie co do szeczelności głowica - karter. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:53, 03 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:54, 03 Sty 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurde rzeczywiście, tylko z tym tak mam że zawsze jedno z drugim zamieniam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:20, 03 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to pouszczelniaj to ładnie i zobacz jakie rezultaty. Jak będziesz smarował silikonem to pamiętaj, że musi wyschnąć pare godzin, zanim spróbujesz odpalić motor. Jak próbowałeś już tego co ci tam pisałem to napisz odrazu, jakie z tego rezultaty, bo nie wiem czy ty to sprawdzasz czy nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:55, 04 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja składam tak ,a może inaczej to opowiem po rozebraniu silnika oczyszczam kartery ropą (ma to swoje wady i zalety) , benzyną czystą (nie extraktcyjną) , benzyną extraktcyjną, jeszcze raz benzyną i na koniec extraktcyjna i wtedy składam. Następnie silikon (mam w posiadaniu czarny może z znanej wam firmy amica xD ) smaruje nim karter bez gotowej skrzyni w karterach lecz na stole leży wszystko przygotowane i wtedy ja liczę sobie ,że mam 5min na zamknięcie silnika i po 10min ze złożeniem gdy silikon już się powiązał dokręcam śruby nie do oporu lecz w miare mocno (wszyscy chyba wiedzą jak tak aby silikon nie wylatywał za mocno i czekam kolejne 10min i dokręcam na maxa) zostawiam silnik na 24h i wtedy cylinder, sprzęgło, zapłon itp. I mam wtedy pewność ,że silnik jest dobrze złożony. Nie rozpisywałem tu się za mocno jeżeli ktoś by chciał jakieś szczegóły to niech pisze na gg 771491 . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:38, 05 Sty 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Próbowałem już wszystkiego. Mam 3 gaźniki i pod każdym inaczej chodzi. Świece też zamieniałem. Na ostatnim zbierała się elegancko na obroty ale jak puściłem manetke to powoli stawała się niestabilnie i w rezultacie gasła. Potem musiał minąć długi czas zanim odpaliła, a teraz to już w ogóle. W każdym razie ostatnia moja jawka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|