| Jawka przerywa i jest słaba | |
Wysłany: Śro 14:26, 28 Kwi 2010 |
|
|
Maćko |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gostyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Sprawa jest dośc pilna bo potrzebuje Jawke na sobote mieć zrobioną. Więc tak od pewnego czasu jak rano jechałem do szkoły to przez ok. 400m przerywała ale później jakoś sie rozbujała i wszystko było ok ale w Poniedziałek jechałem pod górke i jej troche przycisnąłem zeby sie wdrapała a tu nagle zamuła i zaczęła przerywać. Na prostej nie chciała przekroczyc 40 km/h. Później zaczęła znowu jeździc dobrze( przy porannym odpaleniu problem był ale zniknął po 400m). Wymieniłem świece a ona dziś znowu zaczęła szaleć: I bieg -20km/h(tak jak zawsze) II bieg- 25km/h( zwykle ciągnęła znacznie wyzej) a III bieg to nie przekraczała 40km/h. Jak dzis przejechałem 10km to przez ostatni kilometr nie wyciągnęła wiecej jak 25km/h. W czym moze tkwić problem? Pozdrawiam i sory za długi opis ale chciałem wszystko napisać co zauważyłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:13, 28 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kondensator prawdopodobnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:56, 28 Kwi 2010 |
|
|
Maćko |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gostyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziś nia jechałem przez miasto i po tej jeździe wydaje mi sie ze zapłon sie przestawił i ją zalewa bo jak mam gaz odkręcony mniej więcej do połowy to jedzie jak trzeba tylko ze nie osiąga prędkości wiekszej jak 40km/h. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:51, 28 Kwi 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:08, 29 Kwi 2010 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem to samo, po wymianie świecy objawy ustąpiły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:54, 29 Kwi 2010 |
|
|
Maćko |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gostyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca była wymieniona po tym jak zaczęło sie to robić, kondensator wymieniony i dalej jest tak samo jeszcze spróbuje z tym zapłonem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:02, 29 Kwi 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja obstawiam zaplon. chyba ze cosik z tlokiem moze pierscionki albo cos ;/ jak umiesz dobrze zakladac tlko w cylinder to jutro siadaj i sprawdz jesli zaplon nie pomoze ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:50, 29 Kwi 2010 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj zobaczyć czy nie jest przytkane sitko kranika i nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:13, 30 Kwi 2010 |
|
|
Maćko |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gostyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon nie pomógł. Sprawdze to sitko od kranika. A czy jak by były walnięte pierścienie to na I by chodzil dobrze a dopiero na pozostałych biegach by sie pierdzielił? Bo na luzie tez chodzi dobrze dopiero jak sie juz na max wkręci to ma zamułe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:32, 30 Kwi 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:47, 30 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydaje sie jakby za duzo paliwa dostawal. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:19, 30 Kwi 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maćko napisał: | A czy jak by były walnięte pierścienie to na I by chodzil dobrze a dopiero na pozostałych biegach by sie pierdzielił? Bo na luzie tez chodzi dobrze dopiero jak sie juz na max wkręci to ma zamułe |
Możliwe że to przez pęknięty pierścień. Nie chcę cie martwić ale chyba będziesz musiał oddać cylinder do szlifu albo kupić nowy. Gdy pierścień pękł mógł zrobić rysę na gładzi tulei i dlatego jawka jest taka mułowata na wyższych biegach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:38, 30 Kwi 2010 |
|
|
Maćko |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gostyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jeszcze takie pytanie: jak by ten pierścień pękł to czy cały czas by muliła? Bo ona jak sie tak jakoś uda czasami to jedzie normalnie i ma mocy tyle ile miała więc już sam niewiem. Jutro jeszcze z tym gaźnikiem i kranikiem pokombinuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:50, 30 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdejmij głowice i może coś ci się pokaże ,a jak nie to cylek zdejmij |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:31, 02 Maj 2010 |
|
|
Maćko |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gostyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za wszystkie podpowiedzi ale problem wydaje sie być rozwiazany. Przyczyną jest......... walnięta któraś uszczelka tylko musze znaleźć która. Zatkaliśmy z dziadkiem rurke od filtra powietrza i jedzie jak wściekła Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|