| Jawka znów stawia opory i znowu światła | |
Wysłany: Sob 20:13, 31 Paź 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Byłem sobie dzisiaj u jawki i chciałem se posmigać paliwa w baku sporo ale martwiła mnie jedna rzecz mianowicie jak byłem ostatni raz to znowu światełka coś nie działały jakoś mrugały chwilę i det nie ma świateł znowu myśle sobie kabelki się porozłaczały dzisiaj se patrze wszystko ok i dalej nie działaja wtedy nie miałem czasu już sprawdzić sprawdzałem kable itd i wszystko niby oki ale nie ma co to moze być?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:41, 31 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozbierz i wyczyść przełącznik świateł długie-krótkie, miałem to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:56, 31 Paź 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale z jakieś 2 miechy temu no może 2,5 czyściłem po tylu latach i było ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:37, 01 Lis 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz kable na cewkach. Mi sie raz ten dryt co łączy cewki odlutował i świateł nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:40, 01 Lis 2009 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najprościej jest sprawdzić wszystko od początku. Ja do tego używam kontrolki elektrycznej. Można zrobić ją samemu. Do żarówki w naszym wypadku 6 Volt lutujemy dwa kabelki tak oczywiście aby nie było zwarcia. Odpalamy silnik i dotykamy jeden kabelek do masy, obudowy silnika, a drugi po kolei, aż zobaczymy gdzie jest przerwa w obwodzie. 1. wyjście cewek oświetleniowych, 2. w lampie przy wejściu na stacyjkę 3. stacyjka jej wyjście po włączeniu świateł, a wejście na przełącznik świateł długie/ krótkie 4. wyjście z przełącznika świateł już przy żarówce. Można także sprawdzić masę na żarówce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:41, 01 Lis 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dychul napisał: | Najprościej jest sprawdzić wszystko od początku. Ja do tego używam kontrolki elektrycznej. Można zrobić ją samemu. Do żarówki w naszym wypadku 6 Volt lutujemy dwa kabelki tak oczywiście aby nie było zwarcia. Odpalamy silnik i dotykamy jeden kabelek do masy, obudowy silnika, a drugi po kolei, aż zobaczymy gdzie jest przerwa w obwodzie. 1. wyjście cewek oświetleniowych, 2. w lampie przy wejściu na stacyjkę 3. stacyjka jej wyjście po włączeniu świateł, a wejście na przełącznik świateł długie/ krótkie 4. wyjście z przełącznika świateł już przy żarówce. Można także sprawdzić masę na żarówce. | \\
Się zobaczy thanks za radę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|