Wysłany: Pon 16:57, 16 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc podgiołem blaszke w dół , przełożyłeem iglice na środkowy rowek (bo miałem na najniższym) i nic odpalił raz i potem du*a nie palii .
Może to filter powietrza jest zły wymienie na stożkowy i zobacze jak bedzie
Prosze o pomoc jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły co to może być
Z góry dziękuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:58, 16 Kwi 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw w ten sposób zapłon:
Po pierwsze odkrecasz glowice i dekiel od strony iskrownika !
Obracasz tą srubą [link widoczny dla zalogowanych] (na rysunku jest zaznaczona szczałką) w prawą stronę i patrzysz na denko tłoka czy wysuneło sie najdalej!(tłok).
Póżniej ustawiasz przerwe na platynkach(przerywaczu) zeby wynosiła 0.4mm. Po regulacji srube zakrecasz !!i wkładasz kawałek bibułki wmiedzy mloteczek a kowadełko i krecisz całym iskrownikiem lewo az bibułka zacznie suwlinie przechodzic miedzy kowadeelkiem i mloteczkiem i cały czas patrzysz na denko tłoka az osiągnie 2.00mm (z oddławionym silnkiem) czyli jak tłok bedzie o 2.00mm przed GMP (tłok najdalej wysuniety w przód)! jezeli tłok bedzie 2.00mm przed GMP! zakrecasz sruby iskrownika i sprawdzasz jeszcze raz wyprzedzenie zapłonu
GMP- tłok najdalej wysuniety w przód
Jezeli cos zle napisałem prosze mnie poprawic[/url] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:58, 17 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki bardzo napewno to zrobie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:19, 17 Kwi 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurde My Też Kiedyś Byliśmy Zieloni JA MAm JAwkie Trzy Lata A Dodziś nieumiem zapłonu ustawić....!! chłopak sie niezna ja też się niezlnałem jak każdy Kiedyś niewiedziałem coto jest świece a teraz silnik w godzine rozkręcam....Może niekumać tego ja niekumam co ma poziom paliwa do zalewanie świecy....Każdy JEst wczymś motyl...:Pm Jestem zapoprz4dnikami z Tymi NAprawami Pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:00, 26 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest taka sprawa ,że przeczyściłem świece (jak zawsze ) zmniejszyłem szczeline w świecy
i nagle odpalił na niskich obrotach po czym wbił sie na wysokie i zgasł
Nie wiem co to?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:05, 26 Kwi 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a prubowałes palic jeszcze raz??
Moze Ci sie iskrownik poluzowal jak ustawiałes zapłon !??
Sprawdz to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:17, 26 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ustawiałem zapłonu , bo jak to palił przed tem a teraz nagle mu sie zapłon rozregulował??
a poza tym gdyby był żle ustawiony zapłon to by przerywał podczas pracy
jest tak jak mówie Czyszcze świece odpala jest na nickich obrotach po czym daje mu gazu żeby nie zgasł, wchodzi na wysokie obroty i po chwili gaśnie . Próbowałem odpalić go drugi raz, ale nie odpalił
Prosze o pomoc nie wiem co to jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:16, 26 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
a swieca nie jest mokra?? wyreguluj gaznik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:36, 27 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca jest mokra przecież pisałem że ją zalewa i musze ją przecierać
żeby ogpalić, ale ostatnio nawet po przeczyszczeniu świecy mi nie odpalił
A jak mam wyregulować gażnik , co mam w nim wyregulować niskie obroty czy co?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:34, 27 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poziom paliwa i tym samym skład mieszanki paliwowo - powietrznej. Robi się to iglicą i blaszką w komorze pływakowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:12, 27 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm
Z tą blaszką dam sobie rade , a iglice przestawiłem już na środkowy rowek miałem na najniższym zajmuje mi to bardzo dużo czasu ponieważ mam bardzo moćną spręzyne
i jak montuje inną to mi gaz nie odbija
p.s. A jeszcze mam ja przestawić na wyższy rowek?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:05, 27 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iglica bardziej przy części "ostrej" mieszanka uboższa i na odwrót. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:09, 27 Kwi 2007 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czyściles gaźnik? jeśli nie- warto to zrobić: tzn. musisz odkręcić gaźnik (tu chyba nie trzeba nic tłumaczyć), wykrecić 2 zlote srobki (na plaski srobokret, po srodku znajdyje sie srobka ze sprezyna, jej nie ruszaj!) i te srobki to dysze. nalezy je przedmuchac, a reszte umyc jakims specyfikiem, porzadnie splukac i zostawic do wyschniecia. Uwazaj przy tym z komorą plywakowa, a mianowicie z elementami utrzymujacymi blaszke. nie mozesz niczego zgubic, a o to latwo... jak przeczyscisz gaznik, to daj znac jakie sa efekty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:24, 28 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tymczasowo nie jestem w domu ale mam pytanie czy to przeczyszczenie gażnika coś da?? Paliwo dopływa a świeca jest zalana
Ogar jeździł po czym zmniejszyłem mu obroty (to było tuż przed zepsuciem) tą śrubką ze spręzyną . Chodził elegancko po czym nie chciał odpalić dlatego napisałem ten temat . jak wróce do domu to przeczyszcze gaźnik i powiem jakie są efekty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:38, 28 Kwi 2007 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak to może pomóc gdyż mimo wszystko syf może być. Do prawidłowej pracy silnika potrzebny jest czysty gaźnik, a przeczyszczenie go nie powinno przysporzyć Ci problemów ani zbrać dużo czasu.... radzę Ci to zrobić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|