Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jestem nowy i potrzebuje informacji Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 16:57, 16 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


A więc podgiołem blaszke w dół , przełożyłeem iglice na środkowy rowek (bo miałem na najniższym) i nic odpalił raz i potem du*a nie palii .

Może to filter powietrza jest zły wymienie na stożkowy i zobacze jak bedzie

Prosze o pomoc jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły co to może być

Z góry dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:58, 16 Kwi 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ustaw w ten sposób zapłon:
Po pierwsze odkrecasz glowice i dekiel od strony iskrownika !
Obracasz tą srubą [link widoczny dla zalogowanych] (na rysunku jest zaznaczona szczałką) w prawą stronę i patrzysz na denko tłoka czy wysuneło sie najdalej!(tłok).
Póżniej ustawiasz przerwe na platynkach(przerywaczu) zeby wynosiła 0.4mm. Po regulacji srube zakrecasz !!i wkładasz kawałek bibułki wmiedzy mloteczek a kowadełko i krecisz całym iskrownikiem lewo az bibułka zacznie suwlinie przechodzic miedzy kowadeelkiem i mloteczkiem i cały czas patrzysz na denko tłoka az osiągnie 2.00mm (z oddławionym silnkiem) czyli jak tłok bedzie o 2.00mm przed GMP (tłok najdalej wysuniety w przód)! jezeli tłok bedzie 2.00mm przed GMP! zakrecasz sruby iskrownika i sprawdzasz jeszcze raz wyprzedzenie zapłonu

GMP- tłok najdalej wysuniety w przód
Jezeli cos zle napisałem prosze mnie poprawic[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 17 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Dzięki bardzo napewno to zrobie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:19, 17 Kwi 2007
Mikusiek15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D


Kurde My Też Kiedyś Byliśmy Zieloni JA MAm JAwkie Trzy Lata A Dodziś nieumiem zapłonu ustawić....!! chłopak sie niezna ja też się niezlnałem jak każdy Kiedyś niewiedziałem coto jest świece a teraz silnik w godzine rozkręcam....Może niekumać tego ja niekumam co ma poziom paliwa do zalewanie świecy....Każdy JEst wczymś motyl...:Pm Jestem zapoprz4dnikami z Tymi NAprawami Smile Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:00, 26 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Jest taka sprawa ,że przeczyściłem świece (jak zawsze ) zmniejszyłem szczeline w świecy

i nagle odpalił na niskich obrotach po czym wbił sie na wysokie i zgasł

Nie wiem co to?? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:05, 26 Kwi 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


a prubowałes palic jeszcze raz??
Moze Ci sie iskrownik poluzowal jak ustawiałes zapłon !??
Sprawdz to


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:17, 26 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Nie ustawiałem zapłonu , bo jak to palił przed tem a teraz nagle mu sie zapłon rozregulował??

a poza tym gdyby był żle ustawiony zapłon to by przerywał podczas pracy

jest tak jak mówie Czyszcze świece odpala jest na nickich obrotach po czym daje mu gazu żeby nie zgasł, wchodzi na wysokie obroty i po chwili gaśnie . Próbowałem odpalić go drugi raz, ale nie odpalił
Prosze o pomoc nie wiem co to jest Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:16, 26 Kwi 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


a swieca nie jest mokra?? wyreguluj gaznik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:36, 27 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Świeca jest mokra przecież pisałem że ją zalewa i musze ją przecierać

żeby ogpalić, ale ostatnio nawet po przeczyszczeniu świecy mi nie odpalił

A jak mam wyregulować gażnik , co mam w nim wyregulować niskie obroty czy co??Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:34, 27 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Poziom paliwa i tym samym skład mieszanki paliwowo - powietrznej. Robi się to iglicą i blaszką w komorze pływakowej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:12, 27 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Hmmm

Z tą blaszką dam sobie rade , a iglice przestawiłem już na środkowy rowek miałem na najniższym zajmuje mi to bardzo dużo czasu ponieważ mam bardzo moćną spręzyne
i jak montuje inną to mi gaz nie odbija

p.s. A jeszcze mam ja przestawić na wyższy rowek?? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:05, 27 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Iglica bardziej przy części "ostrej" mieszanka uboższa i na odwrót.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:09, 27 Kwi 2007
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


A czyściles gaźnik? jeśli nie- warto to zrobić: tzn. musisz odkręcić gaźnik (tu chyba nie trzeba nic tłumaczyć), wykrecić 2 zlote srobki (na plaski srobokret, po srodku znajdyje sie srobka ze sprezyna, jej nie ruszaj!) i te srobki to dysze. nalezy je przedmuchac, a reszte umyc jakims specyfikiem, porzadnie splukac i zostawic do wyschniecia. Uwazaj przy tym z komorą plywakowa, a mianowicie z elementami utrzymujacymi blaszke. nie mozesz niczego zgubic, a o to latwo... jak przeczyscisz gaznik, to daj znac jakie sa efekty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:24, 28 Kwi 2007
kamil_katana
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Tymczasowo nie jestem w domu ale mam pytanie czy to przeczyszczenie gażnika coś da?? Paliwo dopływa a świeca jest zalana

Ogar jeździł po czym zmniejszyłem mu obroty (to było tuż przed zepsuciem) tą śrubką ze spręzyną . Chodził elegancko po czym nie chciał odpalić dlatego napisałem ten temat . jak wróce do domu to przeczyszcze gaźnik i powiem jakie są efekty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:38, 28 Kwi 2007
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Tak to może pomóc gdyż mimo wszystko syf może być. Do prawidłowej pracy silnika potrzebny jest czysty gaźnik, a przeczyszczenie go nie powinno przysporzyć Ci problemów ani zbrać dużo czasu.... radzę Ci to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jestem nowy i potrzebuje informacji
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin