| Jestem nowy i potrzebuje informacji | |
Wysłany: Pią 21:57, 13 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....na temat Jawki(sam mam ogara 200 ale to ten sam silnik )
Prosze o wszystkie informacje dotyczące psucia sie jawki wszystkich regulacji(rozpisanych na chłopski rozum)bo jestem w tym zielony np.żeby zrobic to wkręc śrubke nr8 itp
Musze naprawić jawke a kompletnie nic o niej nie wiem .
Prosze o pomoc
Z góry dziękuje Kamil_katana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:20, 13 Kwi 2007 |
|
|
jony |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lubliniec |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to moze najpierw napisz co jej dolega a potem my ci bedziemy pisac co to moze być :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:25, 13 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc
1.Iskra jest chociaż świeca jest mokra
2.po podgrzanui świecy ogar odpalił ale po 10-15 sekundach zgasł
3.Wydaje mi sie że to wina gażnika ,ale nie wiem co mam z tym zrobic bo sie nie znam
wydaje mi sie że to nie wiena zapłonu poniewaz odpalił
Z góry dziękuje za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:30, 13 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
tematów na temat regulacji gaznika i zapłonu jest mnóstwo!!!!!!!! zanim zaczniesz pytac dalej to skorzystaj z opcji szukaj na forum i poczytaj!!!!!!! masz za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną. musisz odgiąć blaszkę w komorze pływaka odrobinę w dól dać iglicę na drugi rowek od góry i sprawdzic jak bedzie działało!!!! takich tematów jest masa i już nie mam siły ani tego czytać ani odpisywac. w problemach rozwiazanych masz dobre rady. oraz w problemach technicznych jest temat zanim zadasz pytanie, gdzie masz napisane wszystko co powinienes sprawdzic przed zadaniem pytania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 15:20, 14 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok , jak już mówiłem nic nie rozumiem z tego co jest napisane więc prozsze o przetłumaczenie mi to na najprostszy języj jaki może być ,czyli wkrecic śrubke nr 1 itp
Oto regulacja gażnika której zupełnie nie rozumiem : [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:35, 14 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To [link widoczny dla zalogowanych] i jazda bo raczej nikomu nie będzie się chciało płodzić szczegołowego opisu bo Tobie nioe chce się wysilać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:04, 14 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak to nie chce mi sie wyśilac ja nic z tego nie rozumiem!!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:08, 14 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ile masz lat ze tego nie rozumiesz?? poszukaj sobie w necie schematów z opisami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:43, 14 Kwi 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra nie bądzcie tacy, wkońcu jesteśmy tu aby pomagać. Kamil rurka paliwa która idzie do gaźnika łączy się na końcu z pokrywką komory pływakowej. Jest ona przykręcona dwiema śrubkami.Ściągasz tą czrną zakrzywioną gumę która idzie do gaźnika od filtra żeby ci było łatwiej odkręcić tą pokrywkę z komory.Jak już odkręcisz to na tej pokrywce od spodu jest taka ruchoma blaszka.Podginasz ją trochę do dołu i składasz wszystko tak jak rozkręcałeś.Jeśli będzie jeszcze źle to musisz ją podginać aż do skutku.I na koniec taka mała lekcja Jeśli chcesz aby ci nie zalewało świecy tą blaszkę z komory podginasz do dołu a jeśli chcesz aby dostawał więcej to do góry. Dobra to by po krutce było wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:18, 14 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziękuje bardzo
Chociaż jedna osoba wie po co jet takie forum:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:52, 14 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chłopcze te forum nie jest po to by jednej leniwej osobie tłumaczyć słowo po słowie jak krowie na rowie.
Jak czegoś nie rozumiesz to przeglądaj schemat, a jeszcze lepiej miej to w ręce i czytaj jednocześnie opis i tak do skutku. Jak nie znasz znaczenia jakiegoś słowa to [link widoczny dla zalogowanych] , literatura fachowa lub to forum. Ale nie tak, że inni mają pisać specjalnie dla Ciebie dokładny opis. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:26, 15 Kwi 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chcesz pomagać to nie pomagaj
a może jest tak że poprostu nie wiesz jak mi pomóc i tylko cfaniakujesz
jeszczeraz mówie nie chesz nie pomagaj poradze sobie bez twojej pomocy
ps. wytłumacz mi po co jest w takim razie to forumm?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:26, 15 Kwi 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kamil_katana: sprawdź tą blaszke w komorze pływakowej i zobacz jak moto Ci pójdzie, jeśli to nic nie dało napisz spróbujemy rozwinąć problem...
ps: Forum - [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:22, 15 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chłopie prosisz się o WARNA i na dodatek jest leniwy jak...
Co do pomocy to nie mam zamiaru pisać referatu na "kilka stron" bo ci się nie chce trochę pomyśleć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:06, 15 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
w internecie jest wszystko skany książki serwisowej jawki wraz z opisem czesci. wystarczy tylko poszukać!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|