| Jikov 2912DC | |
Wysłany: Czw 16:11, 22 Maj 2008 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cześć
Mam problem z tym gażnikiem nie wiem jak ma być ustawiony zeby motor dobrze palił reagował odrazu na dodanie gazu oraz normalnie jeżdził czyszczenie gaźnika było robione nie dawno a nie jezdze nie ma czego czyścić , która śruba co się ustawia ?
Jest tez tam taka przesłona na schemace pod numerem 20 jak to przestawie na właczonym silniku to nabiera wiekszych obrotow i gasnie jak jest ustawiona w normalnym połozeniu to pyrka na wolnych obrotach caly czas ma wolne obroty zresztą.
co tu można zrobić
zapłon OK
Swieca to n17 Brisk
Odpala przejade sie 200 m robi sie goracy cylinder i traci moc pozniej gaśnie lub jak stoi to nie gasnie ale ledwo pyrka.
Co może być przyczyna że nie reaguje na gaz ?? linka itp jest ok.
jak zaleje w kielich to ma duze obroty po odpaleniu.
Gażnik ma jakąś blokadę ?? jak to sprawdzić
motorek to babetta215.
czy dałoby rade i czy jest sens zamontowania zwyklego gażnika od zwyklej jawki Jikov 2917 bo kruciec mam o otworze 12 mm a ten zwykly Jikov na 17mm.
pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:19, 22 Maj 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi to wygląda na za wczesny zapłon, sprawdź go dla pewności - przegrzewanie i nie wkrecanie na obroty to jego objaw
Blokada może byc w postaci zwężki na końcu gaźnika lub króćca - gdzieś w układzie ssącym na odcinku gaźńik - cylinder w postaci blaszki lub wyraźnego zgrubienia materiału w celu ograniczenia przepustowości
Zmiana gaźnika na Jikov PSB2917 w Twoim przypadku bedzie raczej bezcelowa bo króciec będzie hamować potencjalny wzrost mocy z powodu większej dawki paliwa a poza tym na Jikovie bedzie bardzo dużo palic |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Czw 16:25, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:18, 22 Maj 2008 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki.
Poprobuje z zapłonem chociaż niby dobrze ustawiony bo jak byl przestawiony inaczej to nie palił w ogole.
Jak silnik chodzi i kolo sie podniesie to sie rozkreca i reaguje na dodanie gazu , cos jakby nie mial mocy.
Zadziwia mnie jedna rzecz że jak naleje paliwa do krucca to odpala i sie momentalnie rozpedza az spali paliwo co sie zalało ale normalnie sie wkreca na max obroty i ma wtedy moc .
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:17, 22 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:59, 22 Maj 2008 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | A może dysze do wymiany? |
Problem w tym ze tych dysz nie da się wykrecić.
Kompresorem spróbuje przedmuchać ten gaźnik jutro może to coś pomoże.
Bo jeśli faktycznie dysze uszkodzone to by trzeba gaźnik nowy sprawić a to już graniczy z cudem poza tym się już nie opłaca.
Coś tak czuje że ten motor to tylko na żyletki się nadaje na nic wiecej.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:39, 23 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz możliwość zrobienia fotek jak ten gaźnik jest zamontowany? Jeśli tak samo jak Simsonowski, to mogę Ci sprzedać Binga 17 (brakuje mu jedynie regulacji linki ssania i gazu (od BVF powinny pasować). Jeśli jesteś zainteresowany to wal na PW. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:22, 23 Maj 2008 |
|
|
juginfs2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2008 |
Posty: 63 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Wronki |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wymieniałeś gaźnik bo ja moją jeździłem na innym gaźniku i po pewnym czasie na wyskokie wbijał więc założyłem stary i wszystko ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:05, 23 Maj 2008 |
|
|
dawinet |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuj może zapłon ustawić w lewo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:15, 24 Maj 2008 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema
Gaźnika nie wymieniałem cały czas tak było poprostu caly czas byla ta usterka uniemozliwiajaca normalna jazde.
Pewnie jest tak samo zamocowany jak BING 17 tylko że kruciec mam o otworze 12 mm pod tego oryginalnego jikova wiec bing mi nie podejdzie bo zdaje sie ma gardził 17 mm ? ale mocowanie ma takie samo tak po zdjeciach w necie widze.
Dysze dziś odkreciłem i wyczysciłem / 35 i 55 / gaźnik również i potem sprawdze czy bedzie działał lepiej.
czy do tego ustawienia zapłonu bardziej w lewo to musze sciągać głowicę czy poprostu wystarczy że zaznaczę sobie kreska jak jest teraz ustawiony zapłon i przestawie w lewo to czy zeby wrócić do tych ustawień co są teraz to wystarczy że wrócę tą obręczą z cewkami do wczesniejszego położenia i bedzie ten zapłon ustawiony jak jest teraz ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek1231 dnia Sob 22:29, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:22, 24 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bing 17 ma gardziel 15mm. Dałoby radę te 12mm rozszlifować raczej.
Co do mojego gaźnika: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chcesz, to pisz do mnie na PW. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:50, 24 Maj 2008 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnika to już innego raczej nie bede wstawiał , nie opłaca juz się raczej.
Proszę o odpowiedz dotyczącą zapłonu co opisałem w poprzednim poscie.
Czy muszę koniecznie sciągać tę głowicę, pytam bo sam jeszcze zapłonu nie ustawiałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:10, 25 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie musisz, możesz użyć suwmiarki, albo zwykłego pręta z zaznaczonym wyprzedzeniem na nim. Wkładasz pręt, w jakimś miejscu (w jakimś charakterystycznym, np. koniec żeberek) zaznaczasz kreską, odmierzasz te 1.8mm czy ile tam i kręcisz wałem tak, aby tłok znajdował się tą odległość przed GMP. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:12, 25 Maj 2008 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki
Tylko ja mam zapłon elektroniczny więc powinno być dobrze ustawione jak jest teraz / tam jest moduł zapłonowy /
Obawiam sie ze moge nie wrucić do poprzednich ustawień
Postał motorek pare dni i nic nie przestawialem i teraz to w ogóle nie chciał dziś odpalić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek1231 dnia Sob 22:47, 31 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|