Wysłany: Nie 21:31, 21 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
musisz go tak zamocować aby komora pływakowa była do dołu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 21:39, 21 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mi się chyba zdaje ,że to jest gaźnik od jakieś czeskiej piły spalinowej  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:43, 21 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiem, wiem, głupi (aż tak) nie jestem. Mi się wydaje że to gaźnik od piły, czu kosiarki jakiejś, tylko jakiej? Nie mogłem żadnych informacji znaleźć na jego temat. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:46, 21 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No wiadomo czeskie gaźniki są niby dobre... ale i trudno dostępne popytaj jakiś starych dziadków  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:54, 21 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
raczej się nie dowiesz od czego to jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:58, 21 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie ważne od czego, ważne, żeby chodziło i paliło mniej niż orginał, nie tracąc mocy przy tym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:35, 21 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No na mocy hmm raczej nic nie zyskasz ale może paliwka zaoszczędzisz a jaką ma dysze główną ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 0:15, 22 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie wiem, nie spojrzałem nawet, jutro zobaczę.
No to tak: jawka kręci się jak kręciła, trochę jest słabsza, ale tak pewniej chodzi. Chyba ciągnęła mi lewe powietrze przy cylindrze, bo nie miała wolnych obrotów (gasła przy nich, nie uszczelniałem siliconem, bo mi sie nie chciało już, a miałem starą dosyć wygniecioną uszczelkę). No albo jej nie potrafiłem wyregulować... Myśle, że po wywaleniu jednej "przepustnicy"(która nie wiem na co jest wogóle tam wpakowana) i doprowadzeniu do porządku tej drugiej można będzie normalnie i oszczędniej jeździć. Silnik zapala bez dodawania gazu, no ale nie dziwne, bo ma wysokie dość obroty.
Zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Pon 20:05, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|