| Kierownica jak zdemontować!? | |
Wysłany: Śro 21:22, 04 Kwi 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie wróciłem z garażu bo próbowałem w jawencji zdemontować kierownik bo pękł na pół ale za cholere nie chce zejść jak go wybić z tamtąd??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:34, 04 Kwi 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tam powinna być taka śruba na środku odkręcasz i powinno wyjść bezproblemowo, nie wiem jak to w mustangu wiem że w ogarze to całkiem inaczej wygląda...pozdro! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:38, 04 Kwi 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Śrubę odkręciłem tą na środku ale kierownica ani drgnie nawet jak nawalam w nią 5kg młotkiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:17, 04 Kwi 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powinna wyjsć, ale jak przez te 20 lat nigdy nie byla ruszana, to moze być cięzko, wkręc lagi w imadło i bij mlotkiem tak zeby na boki rozruszac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:44, 04 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
popsikaj wd40, a poza tym nie mozesz wykrecac sruby do konca!!! srube wykrecasz o jakies 2 cm a potem musisz stuknąć młotkiem w tą śrube tak żeby ja wbic razem z klinem mocującym kierownicę!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:09, 05 Kwi 2007 |
|
|
zezowatylucznik |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2007 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Targowiska |
|
|
|
|
|
|
|
|
dokładnie tak jak mówi suamerk:
na śrubie jest klin trzymający całą kierownicę. Aby wykurzyć tego klina to
odkręcasz wpierw trochę śrubę pukasz po niej przez kawałek drewna albo miedzi (miedź twardsza ale musisz słabiej walić) aż wyleci klin |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:30, 05 Kwi 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaki klin ? U kumpla jak wyciągaliśmy kierownice z pancerki, to tam ani razu nie była zdejmowana i wykręciliśmy całkiem śrubkę z góry i on trzymał przód a ja kręciłem na boki kierownicę, żeby rozruszać i jednocześnie ciągnąłem do góry. Powoli i ciężko, ale wychodziła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:02, 05 Kwi 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już wyszła sposób suamerk okazał się najlepszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:48, 05 Kwi 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi tez sie to przydało musiałem co nie co zrobic przy pszodzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|