Wysłany: Nie 20:30, 21 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może kiedyś przytarłeś tłok jak tak latałeś(to by pasowało do tych słabych osiągów)człowieku to nie ścigacz daj dla jawki troche odpoczynku po ciężkich jazdach----też robie sprinty(2 km)na pełnym albo prawie gazie ale tylko wtedy jak zaczyna sie mulić jak zaleje dużo oleju,jak sie ścigam,albo dla pokazania że mój ogar to coś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:43, 21 Maj 2006 |
|
|
|
ja bym na twoim miejscu nic nie robil tylko jeździł- spokojnie nie gazował i przejechał te 500 km. a jak nie to spokojnie zimą wyjąć silnik i rozebrać, pobawić się z nim pooglądać obadać... szczególnie jak go kupiłeś i nic o nim nie wiesz. bo to twoje krztuszenie jest normalne tylko zalezy ile jedziesz na pełnym gazie. bo po jakiś 5 km na full gaz to jest normalne |
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:13, 21 Maj 2006 |
|
|
bartek |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2006 |
Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie no ja jej nie katuje tylko raz jak jechalem tak prwie na trojce na full gaz ale to przez chwilke i mi sie tak zdażylo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:26, 22 Maj 2006 |
|
|
|
no to daj jej mniej paliwa |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:39, 22 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
i odczekaj aż się dotrze i wtedy sobie pojeżdzisz jak sobie zechcesz i maszyna nie bedzie odmawiać posłuszeństwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:33, 22 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej, ja mam taki problem! Nie wiem co jest, ale jak jade na 3, na pełnych obrotach chwile, to jej brakuje paliwa.. Podgiełem blaszke do góry i dalej to samo. Nawet bym powiedział, że troche gorzej
To samo się dzieje, jak mieszam na 1 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:14, 22 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to sprubuj eksperymentalnie założyć widełka na iglicy,sprawdz jak chodzi na każdym rowku,tak miałem i tak zrobiłem chyba mam na ostatnim od dołu i problem zniknął |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:16, 22 Maj 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
a moze filter od powietrza masz sciagnety dlatego muli albo nie masz puszki na filter powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:08, 22 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filter mam.. Puszkę też.. Ale spróbuję z tą iglicą..
A może lewe powietrze...? Co o tym sądzicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:10, 22 Maj 2006 |
|
|
|
lewe powietrze. hmm jak masz wszystko dokręcone to jedyna możliwość to że bierze lewe powietrze przy przepustnicy(wyrobilo się gniazdo) a wtedy .. 50 zeta nie twoje ale to raczej nie to |
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:23, 22 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz jaką masz świecę. Jak biała, to wiadomo, że lewqe powietrze, lub za uboga mieszanka (na jedno wychodzi) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:06, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Białej to nie mam! Mam czarną. Ale nie aż tak, że pełno nagaru na niej. Jest poprostu cała czarna!
hmmmm... Czyli co..? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:08, 23 Maj 2006 |
|
|
|
czyli nie przepala ci mieszanki. w skrócie- ujmnij mu benzyny i to dużo. najlepiej iglica na 1 rowek od gory i jeszcze blaszke plywaka na dół. no i jak jedziesz na 3 na duzym gazie to nie brakuje mu benzyny tylko ma jej za duzo, no albo masz zla swiece |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:11, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom może być, że za bogata mieszanka! Bo jak pośmigam i ją odstawię na jakieś 5 min i znowu chcem zapalić i posmigac, to musze około 10 razy kopnąć i to ona tak odrazu nie pali, tylko tak pyrknie coś i musze dalej kopac, bo inaczej nie da rady! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:15, 23 Maj 2006 |
|
|
|
no czyli wszystko jasne- zalewa ci silnik i to mocno. zmniejsz paliwa jak tylko sie da, a jak nie pomoże to wymień gaźnik bo może już go masz całego wyrobionego(szczególnie gniazdo iglicy) i ci leje paliwa ciurkiem. te ustawienia jakie sa zalecane, czyli iglica na 2 rowku od gory odnosza sie do nowego gaźnika, jak gaźnik jest wyrobiony to trzeba jak najmniej paliwa dawać bo on i tak bedzie dawał dużo |
|
|
|
|
|