Wysłany: Sob 11:13, 02 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak dla rzeczy jasnej to że wam się wydaje, że włożyć można jak chcecie i jest dobrze to myli was fakt, że tam jest stożek poprzez co jak włożycie krzywkę w wirnik to wam się klinuje i macie wrażenie że jest dobrze. W oryginale jest tam klin, ale niestety bardzo często poprostu się łamie bo jest aluminiowy i podczas wyciągania krzywki nadłamuje się i wypada. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:20, 03 Lip 2011 |
|
|
kl1997 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ja wymieniłem magneto i teraz mam z klinem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:56, 03 Lip 2011 |
|
|
carpet |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Sie 2010 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a u mnie jest na wcięcia tak jak na foto powyżej, ale lekko w prawo dałem krzywkę bo brakowało regulacji wyprzedzenia zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:48, 03 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No przestawiając krzywkę to już ostateczność sam nie wiem czy nie mam trochę przesuniętej bo inaczej nie dało jej się zapalić ale trudno trzeba przeboleć fakt że wał nowej produkcji ma złe odniesienie klinów niż w oryginalnym wale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|