| Ładnie wypala, czego wina???????? | |
Wysłany: Wto 20:29, 20 Sty 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema jeśli był już taki temat to sory szukałem i nic o tym nie było. Więc mój problem polega na tym ,że próbuje odpalić jawke po remoncie i ustawiam zapłon itp. tak jak było i nie chce chodzić świece ładnie wypala a gdy odpali to po chwili zgaśnie i trzeba deptać aż się zadeptam więc moje pytanie brzmi czego to jest wina zapłonu czy gaźnika lub czegoś innego ?????????????
A gdy juz odpali to nie trzyma wolnych gdy bede trzymał na równym gazie i dodam więcej to lekko przymóla albo wcale sie nie wkręca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Wto 20:40, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:35, 20 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale co dokładnie się dzieje jak już odpali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:07, 20 Sty 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie za dużo powietrza dostaje, może masz gdzieś nieszczelności.
Chociaż z drugiej stronuy jak by lewe poweitrze brał to by była bardziej biała świeca. Ale zobacz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:27, 20 Sty 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam wszystko dobrze uszczelnione na silikon a morze być to winom za dużej ilości paliwa lub za małej ilości oleju w paliwie ???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:57, 20 Sty 2009 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cross,
być może (oby nie) masz drobną nieszczelność gdzieś w komorze wału (czyli nie od góry, tylko od dołu). Jak moto jest zimne, zapali, jak się trochę rozgrzeje, to się powiększa i nie masz już kompresji. Jeśli wtedy trzymasz na wyższych obrotach - da radę jakoś sprężyć i podtrzymywać pracę silnika, na wolnych - cóż - już nie daje rady.
Oby nie było to - bo wtedy nie pozostaje Ci nic innego, jak jeszcze raz rozpołowić silnik ;-(
powodzenia
K_K |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:04, 21 Sty 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie kopci mocno to jest dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:02, 21 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli to nieszczelność komory korbowej to najpierw zdejmij koszyk sprzęgłowy i po dokręcaj śruby trzymające kartery
jeśli to nie pomoże to czeka cię rozpołowienie silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:27, 21 Sty 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
silnik pozkładałem hermetyk i uszczelki kartey i szczelność ok jest
chyba że jeszcze sprawdze na innym gaźniku albo przejże jeszcze raz zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|