Wysłany: Pon 21:54, 16 Cze 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavloor...zgodzę się z zębatką ale tarcze po co wymieniać...Weźcie sobie śrubokręt albo inny pręt i spróbuj "zasymulować" czy ci łańcuch przeskoczy na tarczy...W życiu. Nie denerwuj gościa bo nie będzie mógł spać po nocach Pozatym u mnie wszystko hula już rok bez wymiany tarcz i nie zauważam większego zużycia łańcucha...
A co do cen(przykład z mojego sklepu): zębatka kosztuje 12 zł a łańcuch nowy 18zł(podobno japoński). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:19, 16 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Słuchaj stary. Nieważne czy przeskoczy czy nie. Zużyte zębatki i na to nowy łańcuch szybko go zniszczy. Możesz kupić łańcuch za 9zł, który wytrzyma ci pół sezonu, a kupisz czeski ktory bedziesz mial przez 5 sezonów. Wymień sam łańcuszek i masz z głowy. Pozdrawiam temat do closed. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:05, 17 Cze 2008 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Kup sam łańcuch bo w jawce seryjnej długo pojeździsz... |
to po co pisałeś ze Cytat: | Jeśli wymieniasz łańcuch to i musisz wymienić zębatke na wale i tarcze sprzęgłowe |
dobra i tak coś z tym muszę zrobić po mi menda piłuje górę i duł i przy okazji wydaje wkurzający dźwięk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:26, 17 Cze 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kup urzywana zebatke i łancuszek i po problemie
byle w normalnym stanie,wytrzyma ci dłózej niz sklepowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:19, 17 Cze 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tez miałem taki luzny i jezdziłęm na nim chyba z 4 sezony i nic sie nie stało, a wymieniłem tylko daltego ze troche chałasował. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:32, 17 Cze 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za luźny łancuch wytrze Ci kartery przy srubach.. ja bym wymienił na nowy to koszt około 10 złotych chyba więc opłaca się mieć spokój za taką kase, a nie możliwą awarię w trasie i pół silnika do wyrzucenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:48, 17 Cze 2008 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jedna rzecz jest ciekawa on lata tylko na wolnych obrotach tak, a na wysokich sie naciąga xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:41, 17 Cze 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
On się naciąga jak ma przyspieszenie - jak wał wkręca się na obroty a jak odpuścisz z manetki to on sie luzuje i potem naciąga znowu jak hamujesz silnikiem - i wcale nie jest to dla niego takie dobre bo kiedyś Ci się zerwie albo zrówna z 0 śruby od pokrywy olejowej a w oleju bedziesz miał kawałki aluminium i żelaza co doprowadzi do szybkiego zużycia skrzyni itd. Wymień i nie patrz czy jeszcze pojeździ 100 czy 1000 km. to bez znaczenia nadaje sie na złom i koniec |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:58, 25 Cze 2008 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
|
|
|
|
a więc problem zażegnany kupiłem nowy oryginalny czeski łańcuszek był cho....ie drogi ale cóż zrobić oto jak chodzi [link widoczny dla zalogowanych]
zero luzu z czego jestem zadowolony a przy okazji wymiany go wymieniłem tez zimmering przez który jawka bardzo mi "kopciła" a po złożenu wszystkiego stała się cichsza i silnik wydaje trochę inny dźwięk
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:29, 25 Cze 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ile dałeś? Bo mnie teraz też czeka ten wydatek... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:59, 25 Cze 2008 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 zł ;/ no ale to jest oryginalny czeski na nie polski shit |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:20, 25 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
H214X napisał: | 32 zł ;/ no ale to jest oryginalny czeski |
Buhehe a on ma oryginalny Kaliski Ry*,Mietek to Mietek kupuje na agmocie gaźniki do Rometa za 60zl i sprzedaje o 100zl drożej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:46, 26 Cze 2008 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jest czeski nawet na pudełku pisze MADE IN CZECH REPUBLIC |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|