Jak bedziesz wymieniał karter to najlepiej wymień dwa a nie pojedyńczo bo różnie to bywa z dopasowaniem tego. Najlepiej dwa które kiedyś ze sobą juz współpracowały.
skoro karter idzie naprawić (zaspawać na przykład) to po co wymieniać? karterów nie można wymieniać pojedynczo bo są pasowane ze sobą, oprócz różnic w przyleganiu może być problem z dystansowaniem no i tulejki na skrzyni do wymiany i rozwiercenia na płycie wiertniczej
Znalazłem kogoś kto ma gwintownik. Nagwintowaliśmy na m7 i dorobiliśmy szpilę z hartowanego prętu i trzyma się. Rozwierciliśmy też lekko głowicę i cylek.
Problem rozwiązany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2