| Likwidacja luzów na wale korbowym | |
Wysłany: Pią 18:09, 22 Lip 2011 |
|
|
Olo |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak w temacie. W moje jawce jest luz na wale. Czy jedyną czynnością którą będę mógł to zlikwidować luz to regeneracja wału lub kupno nowego? Czy np. będę mógł wymienić panewki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:47, 22 Lip 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W Jawce nie ma panewek, jest łożysko igiełkowe, a winą luzów jest wyrabiająca się korba. Tak jak powiedziałaś regeneracja lub kupno nowego, choć wolałbym regeneracje, bo te nowe wały.... wiadomo co są warte |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:48, 22 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli masz orginalny czeski wał i regenracja będzie kosztować w zbliżonej cenie do nowego wału to lepiej kupić nowy, a jak z płowe nowego to można regenerować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:21, 22 Lip 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z oryginałem się nic nie równa pamiętaj kondzio 310.Te nowe wały to jakiś bubel jest.Samemu nie idzie zlikwidować luzów na wale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:28, 22 Lip 2011 |
|
|
Olo |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra dzięki. A można jakoś odróżnić czeski wał od podróby? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:41, 22 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może pisze na czeskich medin in czechosłovaka jak orginalny nie wiem bo nie robierałem silnika i nie wiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:15, 22 Lip 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Widać po "konstrukcji wału" Czeski ma jednokolorową korbę i okręgi takie brązowe, nowe mają kolor zbliżony do czarnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 4:41, 23 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I inny sposób obróbki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:36, 23 Lip 2011 |
|
|
malysz800 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kryry/pszczyna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej koledzy to jak zlikwidować ten luz samemu? Bo mam stary czeski wał ale ma luzy a składam silnik pomocy!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 3:05, 24 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie zlikwidujesz samemu musisz oddać wał do regeneracji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:47, 24 Lip 2011 |
|
|
malysz800 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Kwi 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kryry/pszczyna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra dzięki a ile to kosztuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malysz800 dnia Nie 9:51, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:57, 24 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro nie wiesz czy można to nie będę opisywał bo możesz wał zniszczyć. Regeneracja gdzieś w granicach 70zł i musisz dać łożysko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:28, 24 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie łożysko, a cały korbowód, który kosztuje około 30zł na allegro o ile pamiętam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:43, 24 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak byś znalazł używany dobry czeski wał to kupuj bez wahania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy czeski;/
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Nie 14:50, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:57, 24 Lip 2011 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
używane to wiesz co...polskei czy czeskie... nie wytrzyma tyle co oryginał. Ale przy prawidłowym uzytkowaniu pochodzi. Całe zycie na polskich czesciach jawke robiłem i jak było poskładne jak pan bóg przykazał, dotarte to wszystko hulało i nawet było tak ze przez póltora sezonu do silnika nie zaglądałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|