Wysłany: Wto 9:55, 18 Maj 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzięki.
A jakbym wywalił osłonki z nich ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 14:02, 18 Maj 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To wtedy masz normalne odkryte lozyska ( TAKIE JAKIE POWINNY BYC BY BYLY SMAROWANE) takze polecam bo na zakrytych dlugo nie pojezdzisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Wto 14:02, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 14:39, 18 Maj 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A teraz powiedźcie mi jedno łożyska są zakryte przeważnie więc spotkałem się z łożyskami o zakryciu plastikowym ,którego się nie ściąga więc niech ktoś mi poda stronę producenta tych łożysk ,że się je odkrywa i wtedy będę bardzo chętnie ściągał te blaszki. Tylko jeszcze jedno się spytam kupiłem łożyska JAPAN i kolega także powiedział ,że mam zdjąć blaszki i niestety po zaledwie 50km miały już bardzo spore luzy więc po co ja mam to ściągać jeśli może to jest właśnie fabryczny smar zamykany w łożyskach ,który jest przeznaczony do nich ,bo mogą one nie lubić mieszanki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 15:18, 18 Maj 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak ten smar zostanie wyplukany przez mieszanke przeplywajaca w komorze korbowej to w tym momencie zostaja one na smarowaniu wlasnie tej mieszanki.. nie mozna w 2t jezdzic na zakrytych lozyskach bo sie zatra szybciej niz po 50km. Blaszki musza byc sciagane.. to jest po prostu konieczne.. w naszym przypadku cross silnik jest wysilony.. jest to tym bardziej wazne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:14, 18 Maj 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cross napisał: | łożyska JAPAN . |
A nie przypadkiem JAP? Jeśli dałeś koło 6zł za sztukę to zwykła chińszczyzna, to taki chwyt Co do plastikowych/gumowych osłonek to takie łożyska się montuje w kołach. Do silnika nadają się ewentualnie do skrzyni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:22, 18 Maj 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Te osłonki tez się da zdjąć xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:45, 18 Maj 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Łożyska 9zł sztuka więc raczej są Japońskie i jakoś nadal nie chce mi się wierzyć ,że trzeba je zdjąć. I tylko jeszcze tego nie wiem jeśli ten smar ma być wypłukany przez mieszankę to czemu nie ma mieć smarowania jeśli ona tam wlatuje ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 7:53, 19 Maj 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A może postawmy sprawę z innej strony... Czemu we wszystkich silnikach 2t łożyska są otwarte? Może ma to jakiś głębszy sens. Lepiej wsadź otwarte, zdejmij te osłonki. Zamkniętę to możesz wsadzić do skrzyni, bo tam jest zawsze poziom oleju także nawet jak się rozszczelnią to jakoś ten olej tam dotrze. A pozatym tak na chłopski rozum... Osłonki są po to, aby nie wpadał do nich różnego rodzaju syf jak to się ma w przypadku kół, a w silniku chyba cała zabawa polega na tym, żeby coś je smarowało. Takie było zapewne założenie konstruktora
Edit:
Noi jakby nie patrzeć to wszystkie pierdopędy, które idą na blat w celu remontu mają po tych przynamniej paru tyś. kilometrach otwarte łożyska i dalej się kręcą  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Śro 8:33, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 15:15, 19 Maj 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja na tych krytych zrobiłem już z 7 tys albo więcej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:42, 19 Maj 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:05, 19 Maj 2010 |
|
|
mateunio |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tylko jeszcze jedna sprawa, po zdjęciu tych osłonek trzeba wytrzec oryginalny smar, bo powoduje zapiekanie się pierścieni, sworznia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:45, 19 Maj 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cross napisał: | I masz jakieś luzy ?? |
nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:53, 19 Maj 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mateunio napisał: | tylko jeszcze jedna sprawa, po zdjęciu tych osłonek trzeba wytrzec oryginalny smar, bo powoduje zapiekanie się pierścieni, sworznia. |
Co do wytarcia smaru to się zgodzę, ale żeby miał on wpływać na zapieczenie ruchomych części to pierwsze słysze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:08, 19 Maj 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Złoty.. powiem krotko.. bez zbednych pytan .. na wal sie daje otwarte lozyska i tyle ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:02, 19 Maj 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No ale jeśli nie ma luzów to po co komu je ściągać ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|