| Łożyska | |
Wysłany: Sob 16:02, 23 Sty 2010 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam , mam takie pytanie , dlaczego jak zdjąłem blaszki z łozyska to zaczelo lzej chodzic a przed tem miało wiekszy opor czy to przeszkadza ze zdjałem blaszki czy nie . Mam łozyska firmy Fag z luzem C3 Bardzo prosze o odpowiedz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:29, 23 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nic się nie stanie, blaszki i tak trzeba zdejmować. jak będziesz wbijał łożyska to podgrzej karter, wtedy lekko wejdą na swoje miejsce |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:09, 23 Sty 2010 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wielkie dzieki rutkowski o to mi chodzilo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:19, 23 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ciężej chodziło bo był smar ,który zlepiał się z kulkami i dlatego ciężej chodziło niewiele prawda ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:08, 23 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W teorii tych nakładek nie powinno się zdejmować, bo jest tam porcja smaru która w zupełności wystarczy na cały okres użytkowania łożyska, ale w praktyce bywa inaczej zwłaszcza jeśli łożysko ląduje w silniku 2T gdzie smarowane jest mieszanką. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:45, 23 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No też prawda ale mieszanka jest na tyle płynna ,że przedostanie się pod blaszke nie jest tak ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:23, 23 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam już nie wiem jak z tymi blaszkami robić chyba poskładam jeden silnik bez zdejmowania osłonek i zobaczymy co z tego wyniknie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:50, 23 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja w jednym kole mam zakryte łożyska tą blaszką i ładnie się kręcą non stop. Nic nie słychać. Wiadomo, że panują tam inne warunki, ale to tak dla samej wiedzy, że smaru spokojnie starcza ;p Lepszym rozwiązaniem, ale to raczej nie do komory korbowej, gdzie panują dosyć wysokie temperatury są łożyska z osłonką ale z twardej gumy. Ja jak robiłem remont to właśnie wyciągałem takie z wałka zdawczego. Biorąc pod uwagę zużycie innych części, było w niezłej kondycji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:56, 23 Sty 2010 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a to nic nie szkodzi ze łozyska beda od smaru gdy zdejme blaszki chodzi mi o te lozyska na wale |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:58, 23 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja wstawiłem "obsmarowane" i nic się nie stało. Silnik normalnie zapalił. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:05, 23 Sty 2010 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wielkie dzieki rutkowski i Rafalzo bardzo mi pomogliscie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darko255 dnia Sob 22:06, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:29, 24 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W kole to blaszki w 100% pomogą zwiększyć ich żywotność poprostu mniej syfu będzie się dostawało nawet jeśli jest tam filc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|