| Magneto i muł . | |
Wysłany: Pon 23:57, 03 Sty 2011 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy koło (magneto) trze o cewki iskrownika że aż są malutkie opiłki czy może koła jest źle założone ? Macie jakieś domowe sposoby na ściągnięcie koła ? Ogar strasznie mi muli 1. niby nie jest źle ale 2. słaby ale po kawałku równej drogi niby jedzie a 3. nie ma szans co może być przyczyną silnik był cały rozebrany i składany od nowa niby dobrze . O fałszywym powietrzu nie ma mowy . Pomóżcie . Dzięki . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:10, 04 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak magneto trze o cewki to odkręć cewkę/cewki o które trze i odpychając je na maksa od magneta przykręć mocno. Co do ściągania magneta: blokujesz wał najlepiej na nakrętce przy zębatce na wale, a w magneto wkręcasz śrubę M8. Jeśli ci magneto trze o cewki to się nie dziw że nie ma siły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:28, 04 Sty 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wirnik a nie magneto I wystarczy ręką przytrzymać to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:16, 04 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cross a wirnik i magneto to nie jedno i to samo? Wydaje mi się że tak
literówka |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Wto 21:17, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:04, 05 Sty 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dla mnie to 2 inaczej zbudowane elementy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:33, 10 Sty 2011 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Żeby nie robić syfu na forum spytam tutaj. Jak mi pali i po chwili gaśnie tak jak by nie dostawał paliwa co to może być gaźnik cały wyczyszczony dysze , króciec , komora pływakowa itp . co mam posprawdzać ? Albo może iskra nawala choć jest ładna niebieska i mocna .Zapłon ustawiony przerwa na platynach idealna. Już mi pomysłów brak . Sory za tyle tych tematów ale już rady nie daje z tym ogarem . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:45, 10 Sty 2011 |
|
|
223Mpower |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Sty 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeszcze przed gaźnikiem możesz mieć coś zapchane np kranik albo filtr paliwa jak masz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:11, 10 Sty 2011 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ooo dzięki kolego że napisałeś to ale zapomniałem napisać do gaźnika paliwo dochodzi napewno. Ale nie wiem czy idzie dalej . Świce jest sucha albo nieraz leciuteńko mokra (minimalnie wilgotna) . Iglica ustawiona jest na max dawke . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:33, 10 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zwiększ poziom paliwa w komorze pływakowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:07, 28 Sty 2011 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest zwiększone iglica też na maks dawke i nic świeca sucha . Macie jeszcze jakies pomysły ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:15, 29 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niemożliwe ze jest wszystko na maksa a swieca jest sucha a na którym rowku masz iglice pierwszym od góry czy od dołu jak masz blaszkę odgiętą w komorze pływakowej na maksa do góry czy na dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:49, 02 Lut 2011 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iglica jest na pierwszym rowku od dołu . Blaszka w komorze pływakowej jest na max do góry . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|