 | Male glupie pytanie :P |  |
Wysłany: Wto 10:01, 14 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam wiem ze to moze glupie ale ustawiam zaplon i cos mi nie idzie zapytam pare rzeczy da pewnosci...:P
1.kiedy nastepuje iskra wtedy gdy mloteczek z kowadelkiem sie styka czy jak sie rozdziela?
2.czy Górny martwy punkt to pisze w regulacji ze najdalej wysuniety w przod ale zalezy od ktorej strony sie patrzy wiec gmp jest przy swiecy czy przeciwnie ?
3.i czy jak chcemy wyprzedzenie zaplonu zmienic to odkrecamy i krecimy calym tym mechanizmem an ktorym jest osadzony mloteczek, kowadelko
i całe to "koło jakby" sprawy??czy gdzie to jest ?
bardzo dziekuje za pomoc jesli mnei ktos wysmieje tez dziekuje nie pogniewam sie ;PP
chce sie upewnic bo nie wiem uustawiam wszystko jak trzeba i cos nie zabardzo dziala ( dziekuje za kazda pomoc :PP POZDRAWIAM
bobsonelo |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bobsonelo dnia Wto 11:08, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 10:18, 14 Kwi 2009 |
|
|
razor_8825 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 15 Mar 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
1 .iskra następuje kiedy młoteczek i kowadło stykają się (to chyba logiczne) hehehe
2. Pukt GMP to jest punkt najdalej wysunięty w stronę przedniego koła |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez razor_8825 dnia Wto 10:20, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:52, 14 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
z iskra tez tak myslalem ale kumpel mowi ze czytal na forum ze ejst odwrotnie :P (on ma simka) i mowil ze tez sie zdziwil ale dzieki:P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 12:02, 14 Kwi 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
razor_8825 napisał: | 1 .iskra następuje kiedy młoteczek i kowadło stykają się (to chyba logiczne) hehehe |
Polecam się dokształcić, zanim zaczniesz doradzać. Twoja wiedza jest na najniższym poziomie, mimo to próbujesz tworzyć nowe teorie. Zrób coś dla mnie - nie pisz czegoś takiego.
1. Iskra następuje w momencie rozwarcia się platynek.
2. GMP, czyli Górny Martwy Punkt tłoka. Czyli tłok jak najbliżej świecy.
3.Tak, jeśli chcesz zmienić wyprzedzenie, kręcisz całym iskrownikiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Wto 12:03, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 14:26, 14 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie bede pisal nowego tematu zapytam tutaj .przeczytalem temat : BARDZO WAŻNE!!! ZANIM ZADASZ PYTANIE!!!
i jezeli mam pekniete kolanko od tlumika przy samym cylindrze to moze miec jakis wplym na prace silnika czy tylko na jego dzwiek i glosnosc?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:32, 14 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moim zdaniem ma to trochę zły wpływ na pracę silnika . Jeżeli to pęknięcie jest duże to mogą ci popękać pierścienie, więc radze ci to zaspawać. A jeżeli jest małe to nie ma żadnego szkodliwego wpływu na silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:07, 14 Kwi 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Teoretycznie szkodzi - nieodpowiednie odprowadzanie spalin, co jest w dwusuwach bardzo ważne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:10, 14 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jeśli masz nieszczelny wydech to tracisz moc  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:17, 15 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
NO to jeszcze zapytam na stronie jawy [link widoczny dla zalogowanych]
regulacja wyglada inaczej niz w temacie:http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/regulacja-gaznika,1555.html wiec która jest poprawna ??
bo na forum gosc pisze ze dyszami nie krecimy tylko sruba od obrotow
a na stronie skolei pisza ze mamy krecic cos dyszami ?? wiec co jest poprawne :P dziekuje za odpowiedzi i za pomoc ;PP z góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:26, 15 Kwi 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dysze dokręcasz na full i tyle co do nich. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:12, 15 Kwi 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jejku... Nie ruszaj dysz... Dokrec i zostaw.... Tą sruba pomiedzy dyszami regulujesz wolne obroty. Mieszanke w dekielku blaszką na komorze plywakowej. Przeczytaj wszystko dokładnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:37, 16 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tak sie skalda ze dokladnie czytam ... :P i na stronie pisza cos o kreceniu dyszami wiec dlatego sie pytam i nie mowcie ze dokrec dysze na fulll i nara bo jezeli ktos mowil o kreceniu dyszami to mysle ze albo to jest lepsza regulacja albo nie wiem dlatego sie pytam o zdanie a nie ktos pisze dokrec dysze i tyle chcialem zebyscie zkomentowali oba sposoby ktory lepszy?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 15:50, 16 Kwi 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
bobsonelo napisał: | tak sie skalda ze dokladnie czytam ... :P i na stronie pisza cos o kreceniu dyszami wiec dlatego sie pytam i nie mowcie ze dokrec dysze na fulll i nara bo jezeli ktos mowil o kreceniu dyszami to mysle ze albo to jest lepsza regulacja albo nie wiem dlatego sie pytam o zdanie a nie ktos pisze dokrec dysze i tyle chcialem zebyscie zkomentowali oba sposoby ktory lepszy?? |
Koleś. Zrozum, że w Jawce dyszami nic się nie reguluje. Mają być dokręcone na max.
Kod: | OGÓLNE INFORMACJE
Dysze w gaźniku muszą być dokręcone do oporu i nic nimi się nie reguluje (można zmieniając przpustowość dysz). |
To wycinek z tematu z drugiego linku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Czw 16:05, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 17:06, 16 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a co powiesz o 1 linku ??Obroty biegu jałowego silnika (również przy dostatecznie nagrzanym silniku) reguluje się za pomocą śruby przepustnicy i śruby biegu jałowego pisze ze kreci sie 2 srubami wiec o co tu biega ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:31, 16 Kwi 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Śruba przepustnicy to nie jest ta śrubka co jest na dekielku gaźnika od wydłużania i skaracania linki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|