Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » moc - problem brak mocy
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
moc - problem brak mocy
PostWysłany: Czw 15:09, 04 Maj 2006
Leito
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


wtam mam mały problem moj mototrowewr pali ale ma mocy 0 nie wiem co robic ledwo rusza jak sie siazie na neigo to juz gasnie ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:48, 04 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


hmmmm sprawdź może jakie masz ciśnienie.. Może pierścienie już wyrobione i nie ma kompresji!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:02, 04 Maj 2006
szczuku
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz


wojtas91 napisał:
hmmmm sprawdź może jakie masz ciśnienie.. Może pierścienie już wyrobione i nie ma kompresji!


Dobrze prawisz .. Sprawdz stan pierscieni bo to wyglada na brak kompresji. W ostatecznosci bym wymienil cylinder i tlok lub dla do szlifu. Mialem kiedys taki sam problem jawka zajebicho chodzila na wolnych wszystko, jak ruszalem to gasla i koniec, dalem do szlifu i bylo super.. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:17, 05 Maj 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


na stowe zajezdzil sie tlok lub pierscionki ostatecznie cylinder luuknij,a umnie podobnie sie zachowywal;a niedawno ibyla wina blaszki plywaka bo tlok i pierscienie mialem nowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:18, 05 Maj 2006
Leito
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


ja tez mam pierscienie nowe tłok dobry kompresja chyba jest poi jak cisne to normalnie cięzko idzie

Ktos powiedzial mi ze to zle ustawiony zapłon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:22, 05 Maj 2006
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


wymieniales tlok to moze kupiles za maly. Bo np: masz cylinder I szlif a tłok kupiles nominał, ZObasz czy masz duze luzy miedzy tlokiem a cilndrem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:04, 05 Maj 2006
Leito
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


nie mam luzuf prWIE wcale
ale moze to naprwade ten zapłon bo jescze nigdy nic nie robilem dopiero go złozyłem (jawke)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:25, 06 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Ej, a może źle założyłes ten tłok? Bo to jest różnica jak go założysz!
Powinna być taka strzałeczka na nim i ona powinna być skierowana w dół jak założyłeś..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:37, 06 Maj 2006
ziomal_2006
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: jaworzno


nie słuchaj ich idź lepiej do kogoś kto sie zna na tym niech ci lepiej poprawi zapłon bo wg mnie to zapłon masz zpieprzony ja tak miałem ale pojechałem do takiego synka i on mi poprawił i teraz chodzi jak złoto a z tym tłokiem to nie jest prawda bo jakbyś miał źle założony tłok to by ci strzelało w cylindrze bo ja tak mam właśnie bo przez przypadek źle założyłem tłok na odwrót bo on jest jakiś kichowaty i strzałka była skierowana ku dołowi a zamki na tłoku są innaczej i teraz tak zajebiście strzela i dzwoni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:50, 06 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


haha Najlepiej się samemu nauczyć ustawiać zapłon.. Bo jak sie przestawi, to znowu pójdziesz do tego ziomka?! Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:51, 07 Maj 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


albo zaznaczyc ajk jest ustawiony tak jak ja robie i problem z glowy tylko pozniej przerwa sie pobawic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:38, 07 Maj 2006
szczuku
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz


Ja tez tak robie, ze zaznaczam. Ostatnio jak mialem generalke to zaznaczylem i jak zlozylem to tylko przerwe i jest super ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moc - problem brak mocy
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin