| moc - problem brak mocy | |
Wysłany: Czw 15:09, 04 Maj 2006 |
|
|
Leito |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Maj 2006 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wtam mam mały problem moj mototrowewr pali ale ma mocy 0 nie wiem co robic ledwo rusza jak sie siazie na neigo to juz gasnie ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:48, 04 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmm sprawdź może jakie masz ciśnienie.. Może pierścienie już wyrobione i nie ma kompresji! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:02, 04 Maj 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
wojtas91 napisał: | hmmmm sprawdź może jakie masz ciśnienie.. Może pierścienie już wyrobione i nie ma kompresji! |
Dobrze prawisz .. Sprawdz stan pierscieni bo to wyglada na brak kompresji. W ostatecznosci bym wymienil cylinder i tlok lub dla do szlifu. Mialem kiedys taki sam problem jawka zajebicho chodzila na wolnych wszystko, jak ruszalem to gasla i koniec, dalem do szlifu i bylo super.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:17, 05 Maj 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
na stowe zajezdzil sie tlok lub pierscionki ostatecznie cylinder luuknij,a umnie podobnie sie zachowywal;a niedawno ibyla wina blaszki plywaka bo tlok i pierscienie mialem nowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:18, 05 Maj 2006 |
|
|
Leito |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Maj 2006 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tez mam pierscienie nowe tłok dobry kompresja chyba jest poi jak cisne to normalnie cięzko idzie
Ktos powiedzial mi ze to zle ustawiony zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:22, 05 Maj 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymieniales tlok to moze kupiles za maly. Bo np: masz cylinder I szlif a tłok kupiles nominał, ZObasz czy masz duze luzy miedzy tlokiem a cilndrem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:04, 05 Maj 2006 |
|
|
Leito |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Maj 2006 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie mam luzuf prWIE wcale
ale moze to naprwade ten zapłon bo jescze nigdy nic nie robilem dopiero go złozyłem (jawke) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:25, 06 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ej, a może źle założyłes ten tłok? Bo to jest różnica jak go założysz!
Powinna być taka strzałeczka na nim i ona powinna być skierowana w dół jak założyłeś.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:37, 06 Maj 2006 |
|
|
ziomal_2006 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2006 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: jaworzno |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie słuchaj ich idź lepiej do kogoś kto sie zna na tym niech ci lepiej poprawi zapłon bo wg mnie to zapłon masz zpieprzony ja tak miałem ale pojechałem do takiego synka i on mi poprawił i teraz chodzi jak złoto a z tym tłokiem to nie jest prawda bo jakbyś miał źle założony tłok to by ci strzelało w cylindrze bo ja tak mam właśnie bo przez przypadek źle założyłem tłok na odwrót bo on jest jakiś kichowaty i strzałka była skierowana ku dołowi a zamki na tłoku są innaczej i teraz tak zajebiście strzela i dzwoni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:50, 06 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
haha Najlepiej się samemu nauczyć ustawiać zapłon.. Bo jak sie przestawi, to znowu pójdziesz do tego ziomka?! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:51, 07 Maj 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo zaznaczyc ajk jest ustawiony tak jak ja robie i problem z glowy tylko pozniej przerwa sie pobawic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:38, 07 Maj 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tez tak robie, ze zaznaczam. Ostatnio jak mialem generalke to zaznaczylem i jak zlozylem to tylko przerwe i jest super .. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|