| Mocny opór w silniku | |
Wysłany: Nie 10:03, 20 Maj 2007 |
|
|
szyna |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Sie 2006 |
Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łomża |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam Was. Wczoraj jechalem po miescie i stopniowo zaczęła spadac moc az zgasł. Zauwazylem ze z mocą jest ok. Stalo sie tak ze w silniku cos sie nie chce krecic, za nic nie moge odpalic z pycha na 1 (chyba ze kolega popcha), palic zapali ale przez opór nie ciagnie. Sprawdzalem sprzęgło bylo ok. po wyjeciu swiecy tez jest ciezko pchac na biegu. Pomyslałem ze powodem tego sa łożyska na wale lub korbowodzie. Watpie zeby sie zatarł bo z pomoca kolegi mozna zapalic, na sprzegle tez nie lekko idzie, olej jest całe 0.5 L. Prosze o jaka kolwiek pomoc !! Czy ktos tak miał ??
Łancuch ma luz 2 cm |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szyna dnia Nie 10:41, 20 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:11, 20 Maj 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie mozliwe. Albo ci spuchl tłok i się zatarł. Albo cos w skrzyni. Zdejmij cylinder i zobacz czy tłok cięzko w nim chodzi i czy nie ma rys widocznych od zatarcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:36, 20 Maj 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź też czy łańcuch nie blokuje lub nie jest naciągnięty za mocno... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:21, 20 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Może być zatarty. Mój kuzyn miał zatartego dzika, mógł odpalić, ale był okropnie głośny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:04, 20 Maj 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
miałem to samo i co sie stało rozwalił sie wał popekały pierscienie porysowało cylinder i pokancerowało torche głowice odkrec swiece i zobacz czy nie dzwoni cała orkiestra w cylindrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:51, 21 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hej a jak tłok puchnie to czuć delikatny spadek mocy czy tak już konkretnie brak mocy tak jak napisali powyżej bo nie wiem czy w mojej jawencji tłok puchnie bo jak odpalam na zimnym to czuć tą moc ale jak se dłużej pojeżdżę to tak mi się wydaje albo z przyzwyczajenia że TROSZKĘ mocy ubyło ,docierałem z 500-600km to chyba wystarczająco co nie? aha nie jeżdże maksymalną prędkością tylko tak 50km/h - 60km/h
ps moja v-max to 75km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:47, 21 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak na sam tłok na nawet za dużo. Ale ponieważ tłok jest pewnie polskiej produkcji więc to on może puchnąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:54, 21 Maj 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem podobny problem sprawdź czy ci się śruba od zębatki zdawczej nie odkręciła, mi sie odkreciła, tarła o dekiel i tez nie chciała ciągnąć, dokręciłem i jest wszystko git |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:53, 21 Maj 2007 |
|
|
szyna |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Sie 2006 |
Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łomża |
|
|
|
|
|
|
|
|
dodam jeszcze ze jak to sie tylko stalo to odkrecilem od razu swiece i moglem luzno kopac kopniakiem, zebatke zdawcza mam dokreconą, jak kopie to tez ciezko nawet bardzo
Dziekuje wszystkim ktorzy cos mi pomogą ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:14, 21 Maj 2007 |
|
|
Adamo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2007 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Słupsk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm dziwnie to brzmi......ja mam w jawce taką kompresję że też dość ciężko jest kopnąć w starter - a nie jestem chucherkiem , na jedynce niezbyt da się ją na pych odpalić gdyż szoruje kołem o ziemię , musi mnie ktoś mocno popchać a ja z całej siły muszę ją dociskać, jedynie z dwójki w miarę lekko idzie na pych, ale nie przeszkadza to w normalnej pracy silnika.Wręcz taka komprecha powinna być , wszak jawka oryginalnie ma duży stopień kompresji w wersji z 3 pierścieniami jest to prawie 10:1.Jeśli po wykręceniu świecy luźno się wszystko obraca , to może masz niemormalnie dużą kompresję , a po nagrzaniu silnika tłok lekko puchnie i klinuje wszystko na amen. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:25, 21 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie sie da właśnie łatwo kopnąć w starter a z jedynki to już trochę ciężej idzie ale samemu se daje rade ale chyba będę wymieniał tłok na dwupierścieniowy z jawkowymi pierścieniami bo ten mnie nie pokoi (mam 3pierścieniowy z pierścionkami od simka) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:30, 21 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam to samo, chyba zaszaleję na nowy, czeski tłok. 2-pierścienie, ma się rozumieć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 21 Maj 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jawke na pych się bierze z dwójki a nie jedynki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:32, 21 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no glencu masz racje tak pisze nawet w instrukcji obsługi że z dwójki się powinno brać na pych a tłok sobie kupie kiedy indziej może za tydzień i z normalnymi pierścieniami nie simka aha mam pytanko czy jak kupie nowy tłok dwupierścieniowy to będę mógł go zeszlifować czy to dopiero po dotarciu?
a i jeszcze jak najlepiej wyciągnąć stary tłok z silnika wkręconym w ramę bo nie chce mi się wyciągać znowu silnika z ramy żeby tłok wymienić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:46, 22 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ni mów, że wyciągałeś silnik z ramy by wyciągnać tłok. Przeciez wystarczy tylko zdjąc cylinder, segery, wyciagnąć swożeń i gotowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|