| Moja Jawka | |
Wysłany: Śro 21:50, 30 Wrz 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam taki problem: na zimnym nie pali, tzn pali, tylko zaraz gaśnie. Jak ją popchnąć to co ok cztery suwy tłoka(góra i dół) nie pali. jak się ją tak popcha to po pewnym czasie się rozgrzewa i można jechać na jedynce(ale przerywa i na wolnych obrotach). po 100 metrach można podwyższyć obroty. po 200 można dać 2. potem jak się bardziej rozgrzeje można dać trójkę, ale jedzie 30/h. Trz kilku km żeby normalnie jeżdzić(w miarę, bo jest słaba). Dodam, że pali z pierwszego kopa po kilkudniowym postoju, a na rozgrzanym silniku z drugiego na gorącym. Jak jest jeszcze niedo końca rozgrzany, a chodzi na wolnych to po dodaniu gazu robi buuuuuu i gaśnie, jak by miał za skąpą mieszankę.Silnik jest po remoncie, który wykonywał koleś, który chyba 1 raz rozbierał silnik. Silniczek jest cały mokry od spodu. Cylinder na dotarciu( skarćcie mnie, bo jak się rozgrzał, i miał trochę mocy to podkusiło mnie i wyprzedziłem skuter, który jechał 65/h, a mam zrobione na tym cylku 200km.
Co myślicie na ten temat? Ja podejrzewam, że są żle złżone kartery. Jak się silniczek grzeje to kartery puchną i staje się szczelniejszy. Koleś chyba wywalił cały silicon, jaki miał w domu, bo aż bokami wyszedł... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 8:07, 01 Paź 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie koniecznie kartery aczkolwiek też nie można tego wykluczyć :].
Spróbuj się jeszcze pobawić z ustawieniem zapłonu, wyczyść styki przerywacza jeśli nadpalone są, ustaw tłok w GMP i przerwę 0.4 i zobacz wtedy. Oblookaj także czy nie przylewa jej. Jaki kolor ma świeca? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:26, 01 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odkręć lewy dekiel i spróbuj dociągnąć śruby łączące kartery na obwodzie skrzyni korbowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:58, 01 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Śruby już dokręcałem, zapłon ustawiałem, przestawiałem i nic. Wymieniłem cewkę na inną, świecę, zimering po stronie sprzęgła. Świeca jest czarna, ale leje za dużo oleju, bo na docieraniu. Zrobiłem kiedyś normalną mieszankę i to samo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:27, 01 Paź 2009 |
|
|
luki991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Gru 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Pludry, woj.Opolskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
boś go po remoncie już zarzynał.
jak wyprzedzales tego skutra 65km/h...
to sie niedziw ze ledwo jedzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:36, 01 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyprzedzałem, bo się na nią zdenerwowałem... Do tego czasu dbałem, jeżdziłem 30/h, stawałem, żeby ostygła. Naprawdę o nią dbałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|