Wysłany: Pią 18:33, 12 Lut 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no jest juz lepiej ,wlalem 30 ml oleju takiego co sie do kosiarek spalinowych leje stihl do 2.5 l.benzyny i jest lepiej,ale nadal kapie mi delikatnie paliwko z gaznika,chyba za duzo benzyny sie dostaje do komory plywaka i sie przelewa,jak to zmniejszyc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 19:35, 12 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
juz troszke lepiej motorek chodzi i swieca nie jest czarna ale nadal delikatnie kapie mi z komory plywakowej,co z tym zrobic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:43, 12 Lut 2010 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
30ml na 2,5l to za mało, zatrzesz silnik. A z gaźnika się lało i będzie się lać bo jest dziura pod gaźnikiem. Recepta: zatkać dziure albo zakręcać kranik... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:43, 12 Lut 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Piorko napisał: | 30ml na 2,5l to za mało, zatrzesz silnik. A z gaźnika się lało i będzie się lać bo jest dziura pod gaźnikiem. Recepta: zatkać dziure albo zakręcać kranik... |
30 ml to za mało , Piorko wystarczy , jak nalał więcej to mu muliło jawkę , nie zatrze mój kolega ma na dotarciu powiedziałem żeby lał 30 ml i leje . Jawka chodzi idealnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:57, 12 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
30ml to na 1 litr jeśli już, wtedy jest książkowo 1:30 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 3:05, 13 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Uszczelnić i wyregulować poziom paliwa  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:35, 13 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Masz sprzęt na docieraniu tak? , na pierwszym docieraniu postojowym czyli moto sobie chodzi z 2h (z przerwami rzecz jasna) i pod chłodzeniem np wentylator to owszem można stosować 40ml/1l ale podczas jazdy lepiej do fabrycznej przejść czyli 33ml/1l, co do koloru świecy zawsze się sprawdza po przejażdżce, wtedy świeca rzeczywiście pokazuje jaka jest mieszanka, a tak jak na postoju chodzi to zawsze będzie czarna, czasem lekko zaolejona w sumie to nigdy nie widziałem żeby po wyczyszczeniu świecy i odpaleniu moto na postoju świeca miała inny kolor niż czarny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 9:59, 13 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
(tak jawka jest na dotarciu) dziś zrobiłem rundke jawką nad rzeke i z powrotem ,jakieś 5 km...nadal jest jakas zamulona bo przewaznie na trojce nie jechalem bo nie miała siły,dawke oleju zmniejszylem wlewajac do baku 2.5 litra benzyny z domieszką 60 ml.oleju stihl..jak wyjalem swiece to była czarna..co mam zrobic?i prosił bym dokladnie o szczegóły bo za bardzo sie nie znam na tych motorkach:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Sob 20:11, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:29, 14 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:29, 14 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie wiem napewno czy ustawiłem zapłon i gażnik dobrze bo sie nie znam na tym...... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:20, 14 Lut 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie masz kogoś tam gdzie mieszkasz żeby ci pomógł przy zapłonie?Upewnij się na 100% że nie łapie lewego powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:45, 14 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No właśnie ustaw zapłon i gaźnik i czym uszczelniłeś kartery silikon czy sama uszczelka ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 16:21, 14 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kartery są uszczelnione na czerwonym silikonie wraz z uszczelkami,kompresja jest raczej dobra bo jak wykręce świece i zatkam otwór palcem i gdy kopne to ciśnienie i tak wygija mi palec i nie dam rady utrzymac zeby nie odepchnęło mi palca,więc chyba kompresja jest?gażnik ustawiłem sobie dzisiaj własnie tak jak powinien być ale z tym zapłonem to nie poradze sobie chyba bo już próbowałem i pali z kopa ale coś sie grzeje szybko na postoju i chyba zle spala mieszanke..nie wiem.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Nie 16:23, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 22:23, 14 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No nie polecam zbytnio uszczelnienia uszczelka + silikon bo wtedy ani uszczelka ani silikon nie będą pełniły swojej roli. A co do zapłonu to usiądź i najlepiej wydrukuj sobie tekst z ustawianiem zapłonu i powoli rób daną rzecz ja tak robiłem z początku długo ale dziś to łatwizna  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 19:58, 22 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
koledzy wymienilem pierscienie na nowe....jawka troszke lepiej jedzie nwet na trojce ciagnie ale tylko na prostej drodze a gdy jest letkie wzniesienie to zwalnia ,po prosty jest jakaś słaba..przejechałem 10 km.wykręcilem świece i jest elektroda wypalona na kolor kawy z mlekiem czyli taki jak powinien być...wiec co moze byc ze nadal jest slaba?czy to wszystko w silniku musi sie dotrzec?a i jak wróciłem i ja odpalilem od nowa to piszczały pierscionki...takie delikatne skszypienie-piszczenie...jest terz wolna na dwójce i trójce..licznik mi nie chodzi ,ale domyślam sie ze nawet 40 km/h nie jedzie na pełnym gazie.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|