 | |  |
Wysłany: Pon 20:16, 22 Lut 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie zacierasz przypadkiem silnika? Jaką lejesz propocję? Jeśli wymieniłeś pierścienie to nie gazuj odrazu tylko zmieszaj bogatszą miesznkę i docieraj powoli przez jakieś 100km. Taki kolor świecy ma być ale przy dotartym silniku, a ty dopiero co wsadziłeś nowe pierścienie. Co do piszczenia to być może jest to efekt przegrzania silnika, w szczególności jeśli źle wymieszałeś paliwo... Zwracaj na to uwagę, rób przerwy. Pierścienie muszą się w szczególności dobrze dotrzeć. Co do tego, że tak kiepsko idzie to wsadź świecę o ciepłocie F75, ustaw na niej 0,5mm przerwy, na przerywaczu 0,4mm. Na gaźniku daj 2 rowek od góry, ewentualnie przyśpiesz troszkę zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 8:33, 23 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
oleju wlałem 60ml. do 2.5 litra benzyny.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:58, 23 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Noi co kopci mocno czy co ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:09, 23 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie,w sam raz kopci..tylko ze jest nadal slaba...dzis po przejechaniu 10 km.wykrecilem świece i jej elektroda byla koloru kawy z mlekiem ,czyli taka jak powinna byc a reszta swiecy okopcona na czarno...na trojce jak jest tylko delikatne wzniesienie to zwalnia i jest slaba..nie wiem czy za duzo benzyny dostaje czy co...dodam ze iglice mialem na 2 rowku od gory a gdy dzis wzialem na 1 od gory to troszke lepiej jechala..wiecie co jej moze byc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Wto 17:10, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:25, 23 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A szlifu nie trzeba jej zrobić albo coś ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:47, 23 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie szlifu nie bo cylinder jest jak nowy,ani jednej ryski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:48, 23 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:06, 23 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolego nie dotarłem go jeszcze bo dopiero co przejechalem od remontu 20 km.i jak dodaje gazu to jawka robi buuuuuuu i tak wolno sie rozpędza...tylko coś mi strzela z tłumiku czy kicha...coś w tym stylu przy kopaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Wto 20:32, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:43, 23 Lut 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No to ustaw zapłon. Zrób te wszystkie rzeczy jakie ci pisaliśmy i napisz jakie rezultaty.
Edit:
Czytaj tematy w tym dziale. Trochę takich przypadków było, na pewno znajdziesz co trzeba. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 20:49, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:53, 23 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie no matoł normalnie ,że tak się wyrażę 1000 postów na tym forum to napisanie o ustawieniu zapłonu i regulacji gaźnika więc jeśli ci szczela to ustaw zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:39, 24 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak sie nie znam na tym to proszę o rade na forum,a matoł to że tak sie wyraże mów o sobie cross |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:47, 25 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No ale piszemy ci od nie wiadomo kiedy co masz zrobić jeśli pojmiesz jak się ustawia to wtedy możesz napisać ,że chodzi trudne ,a nie piszesz post za postem o tym samym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:10, 26 Lut 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ustawiłem zapłon tylko zę cos mi sie wydaje ze troszke sie grzeje i zeby to zlikwidowac to co trzeba zrobic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:55, 26 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może być za wczesny trochę o ile pamiętam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:30, 26 Lut 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To że się grzeje może być przyczyną wymiany pierścieni, więc jeśli praca silnika jest ok to po prostu docieraj. Jeśli jednak bardzo mocno się grzeje, dzwoni, rzęzi to lekko opóźnij zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|