Wysłany: Nie 9:19, 07 Mar 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no wlaśnie pierscionki są nowe a dzwonią.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 9:54, 07 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No to może masz za wczesny zapłon. A kopci mocno? Przyczyną może też być przedawkowanie oleju, ale skoro dopiero co wymieniałeś pierścienie, to najpierw je dotrzyj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 14:12, 07 Mar 2010 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmm... A bardz ją muli? I czy czasem jest tak ze nie mozesz wyjechac pod górke? Moze ci szczelił pierscionek.... Ale poządną regulacje móglbys wykonac... Tak jak i platynek.... A dobrze dostaje paliwo? Moze cos jest przytkane... Co do tego jaki Olej lejesz... Panowie.. Jezdze tymi motorkami od 1998r.... Od łebka lalem miksol... I nie dusiło ani nic.... Jawka jest pancerna... Pojedzie na rozpałce go grilla czy nawet na ropie... Kujawski kolega lał bo go tanio wychodziło. I smierdzialo jak frytkami A jawka szła ;p Szybciej sie tłok złuzył Najlepiej moja chodziła na mobilu pólsyntetycznym. Albo na Elfie mineralnym. Człowiek uczy sie nie błedach. Tak ze powoli a do celu pery_1989. Ja czasem i rozbierałem caly silnik xD Ale wkoncu sie skapnolem co sie stało i zrobilem sam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 21:32, 07 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jawka zawsze dzwoniła  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:05, 08 Mar 2010 |
|
|
Misiek123 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 07 Gru 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak sie leje z rury, mocna kopci i jest czarna swieca to najprawdopodobniej olej sie dostaje do komory spalania. Tez tak mialem i poszedl mi simering. (Mojemu kumplowi wyciaglo uszczelke z pomiedzy karterow) Tego tez nie wykluczam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Misiek123 dnia Pon 10:07, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:28, 08 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A te spaliny są mocno gęste ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:39, 08 Mar 2010 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale to nawet po zapachu spalin mozna odczuc czy łapie alej ze skrzyni... A jak by wydarlo uszczelke pomiedzy karterami to by zalało olejem i lapała by lewe powietrze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiak162 dnia Pon 16:39, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:58, 09 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No ale olej ze skrzyni jest mocno gęsty i po spaleniu jest bardzo gęsty i unosi się długo w powietrzu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:40, 09 Mar 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
koledzy chyba doszłem do senda winy tego ze ta jawka taka słabiutka...wiecie co..zdiąłem od nowa cylinder,tłok terz zdjąłem z wału oraz pierscienie aby był goły tłok.Nastepnie sam tłok bez pierscienie wsadziłem do cylindra ,i co sie okazuje...tłok ma delikatne luzy na boki w cylindrze...to jest cała przyczyna chyba tego ze nie ma siły bo kompresja mu spyla.Jak myślicie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Wto 19:41, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:43, 09 Mar 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No , możliwe cylinder nadaje się do szlifu.... :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:46, 09 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No od uszczelnienia są pierścienie. Fakt, tłok ma siedzieć w miare ciasno, ale bez przesady. Zobacz luz pierścieni po wsadzeniu ich w goły cylinder, bez tłoka. Ja myślę, że skoro ci muli, a przy tym zalewa świecę to nie wina tego tłoka, czy pierścieni ale spalania, regulacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:07, 09 Mar 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tłok ma takie drobne ryski i moze przez to tracić kompresje?
Powiem wam że cylinder nie ma rys a tłok ma drobne ryski,i jak go zdejmowałem z wału to miał delikatne luzy na wale,a pierscienie ktore byly zalozone nowe na tlok terz delikatnie na boki sie ruszały na tłoku |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Wto 20:51, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 21:00, 09 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pierścienie mają mieć luz na tłoku. Wymień sworzeń, zabezpieczenia i złóż to spowrotem. Ja myślę, że wina cały czas tkwi w spalaniu, regulacji.
Zrób po kolei:
1. Gaźnik: blaszka podgięta prawie na prosto, iglica- 2 rowek od góry.
2. Świeca: Ciepłota F75, przerwa na niej 0,45mm.
3. Zapłon: Przerwa na przerywaczu równo 0,4mm, a wyprzedzenie zapłonu ustaw na oko, potem sobie dostroisz.
4. Wymień filtr powietrza (wkład).
5. Uszczelnij wszystkie połączenia: gaźnik - filtr, gaźnik - króciec, króciec - cylinder, cylinder - głowica.
6. Odpal go na pych, z jedynki stopniowo dodając gazu.
PS:
Szczeliniomierz ma przechodzić z oporem. Jeśli nie posiadasz to lepiej kup, bo ustawianie szczelin "na oko" to dupna, nic nie warta robota.
Edit:
Jeśli zrobisz to wszystkie punkty to napisz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 21:05, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 8:27, 10 Mar 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
oki napisze jakie sa rezultaty jak to złoże |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:38, 10 Mar 2010 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rafalzo... Jak na moje oko to do jawki lepsza jest swieca o ciepłocie F100... A nie F75... A pozatymi iskra to jest a piece of shit... Kolego zrób tak. Tłoki jakie ja montowałem to wiekszosc forumowiczów stwierdzilo by ze to nigdy nie pojedzie... Jezeli tłok nie jest okopcony bo bokach. I nie ma zbytniego luzu na sworzniu to jest ok. Wzuc nowe pierscionki. A co do ustawiania na oko to wcale nie jest taka dupna robota... Ja tak zawsze ustawiam.. Zaplon za pomocą srubokreta platnki na oko i zawsze na dyga pali i nie mam wiekszych problemów... Poprostu jak kto woli... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|