Wysłany: Pon 18:30, 19 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze sprubuje ale nie wiem czy przyspieszyc czy opóźnić zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:53, 20 Maj 2008 |
|
|
dawinet |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ee ty jak ustawisz zaplon dobrze to zostaw go....bo to napewnio bedzie gaźnik bo sam kiedyś zakladalem taki temat. Weś przeczyść gaznik dokręć do konća dysze, ustaw dobrze iglice, i konicznie przeczyść filtr powietrza. Spróbuj najpierw bez filtra i zobaczymy powiec co ci wyjdzie bez filtra. pozdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:28, 20 Maj 2008 |
|
|
jaakub16 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Sty 2008 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A na moje to jeszcze bym kranik i filtr paliwa wyczyścił miałem kiedyś coś podobnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:19, 21 Maj 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem wczoraj to samo jak sobie jeździłem i nagle skończyły mi się wysokie obroty. Zajechałem powoli do domu odkręciłem dysze główną a tam kawałek papierzanej uszczelki z pod pokrywy komory pływakowej.Przeczyściłem i cyka malinowo.To napewno coś z mieszanką P-P coś musi być przytkane. Najlepiej sprawdź cały układ paliwowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:12, 25 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to sprawa wyglada nastepujaco dałm jawke do mechanika gdyż nie mogłem sobie juz poradzić okazało sie że wał ma straszne luzy na łożyskachi jest bardzo wyjechana krzywka, przez to nie można ustawić zapłonu
jest jeszcze jedna sprawa czy ktoś wie gdzie włodzi mozna dac cylinder do szlifu i ile to bedzie kosztować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:08, 25 Maj 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cena 60 zeta - tyle ja dałem ale 2 lata temu na 1 szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:15, 26 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dobra cene juz wiem
ale czy ktoś wie gdzie w łodzi można taki szlif wykonać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:37, 26 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
60zł strasznie drogo. u mnie w warszawie robia za 30zł jak chcesz to wyslij cyl z tłokiem to zaniose twój cylek tez do szlifu, bo niedługo bede szedł z moim |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:46, 26 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wiem czy ten cylek wogule sie jeszcze nadaje do szlifu bo ma dwa długie rowki na gładzi przechodzace przez okno, prawdopodobnie zrobił je pekniety pierścień odkryłem to niedawno bo silnik kupiłem na rynku za niewielką kase
a jeśli chodzi o szlif to wolałbym na miejscu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pon 18:56, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|