| motor odpala od kopa ale gdy dam gazu to gaśnie | |
Wysłany: Nie 17:25, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
motor odpala od kopa ale gdy dam manetke na max w dół to gaśnie, a jak przekręce lekko to wchodzi na wysokie obroty
wydaje mi się że to wina zapłonu mam ustawiony na 1,8 przed GMP przerwa na żyletke
juz sam nie wiem czy przyspieszyć czy opóźnić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:10, 18 Maj 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź przy okazji czy linka z gazu jest cała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:14, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
linka jest cała wczoraj poskładałem motor do kupy
gaźnik czysty świeca dobra sprawdzona na drugiej jawce
kabel WN nowy iskra jak piorun
edit:jak odpale i nieruszam gazu to motor trzyma obroty jałowe
gaźnik i dysze czyste |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 19:10, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:52, 18 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaki kolor ma nalot na swiecy,iglice ustaw na drugi rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:05, 18 Maj 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak na mój gust za bogata lub uboga mieszanka P-P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:59, 18 Maj 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Popieram. Regulacja gaźnika. Podreguluj gaźnik, a jak to nic nie da, to zmień dysze na więszke lub mniejsze (zależy od sytuacji). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:09, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
świece okapca mi na rdzawobrązowo
pozatym próbowałem na idealnie ustawionym gaźniku od mojej drugiej jawki i było to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:02, 18 Maj 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz czy Ci się filtr powietrza nie otworzył. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:24, 18 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jak zmieniałeś gaźniki i dalej to samo to jednak zapłon w GMP ustaw przerwę 0,4mm iskrownik obróć na max w lewo,poskręcaj i odpal,powinno działać normalnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:25, 18 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo nie jest zapchany,moze kondensator bardzo luzny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:24, 18 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak ja daje manetke na full, to słyszę jak mi zdycha a później wkręca się... Zobacz ten gaźnik jednak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:44, 19 Maj 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale co z tego, że sprawdzałeś na idealnie ustawionym gaźniku. On jest dobrze ustawiony na tamten silnik, a nie na ten. Ja najpierw bym sie brał za gaźnik, później za zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:01, 19 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jakim momencie jest ustawiona ta przerwa na żyletkę w GMP czy 1,8 mm przed GMP ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:21, 19 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
regulowałem gaźnik ale nic nie dało
platynki otwierają sie 1,8mm przed GMP mierzone od bocznej krawędzi tłoka
ale silnik elegancko odpala od kopa tylko jest problem jak dam gaz na max
gdy dam manetke w duł to silnik robi buuuu i baśnie a jak dam tylko troche gazu to silnik wkreca się do połowy jak wrzuce bieg to gasnie
nie wiem juz co z tym fantem zrobic w sobote wymienie pierścionki i kupie nowe uszczelki,
moze tak sie dzieje bo ma słaba kompresje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pon 18:29, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:26, 19 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To odpal moto, wcześniej poluźnij śruby trzymające stator i zacznij nim kręcić sprawdzając co pewien czas czy dobrze wchodzi na obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|