 | Muli - czy to przez mieszankę p-p? |  |
Wysłany: Pon 22:31, 18 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A więc mój problem:
Jawa po małym remoncie (bez grzebania w skrzyni i cylindrze), jeździ OK. Tylko przy dużych obrotach (np. jak się na trójce rozpędzę lub jak jałowe obroty dociskam na dość wysokie, ale nie katuję go) zaczyna silnik hamować (mulić) - pół sekundy jedzie, pół sekundy gaśnie. Do tego świecę mam czarną, i wydaje mi się że pali dość sporo. Powietrza lewego nie ma. Simmering na wale raczej wykluczam bo wtedy w ogóle by mi zalewało świece. Dysze w gaźniku przedmuchałem dzisiaj, jeszcze jutro to zrobię bo kupiłem sprężone powietrze.
Czytałem jakieś tematy o właśnie muleniu na wysokich, ale wszyscy mieli świece OK. A ja mam czarną.
Przerywa i na zimnym, i na ciepłym silniku.
Wydaję mi się, że to przez za bogatą mieszankę p-p, albo może rozregulowany zapłon... Jak myślicie?
(po wyjaśnieniu sprawy można przenieść do "rozwiązanych" bo może się komuś przydać) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 23:15, 18 Cze 2007 |
|
|
Mateusz_91 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 27 Mar 2007 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po pierwsze to poszukaj dokładnie na forum bo to już było. Ja też tak miałem głównie przy wysokich obrotach i po prostu zwiększyłem poziom paliwa w komorze pływakowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:36, 18 Cze 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam,więc to jest tak gdy mieszanka jest bogata wtedy silnik:zwiększa zużycie paliwa,zwiększa moc,oraz powstaje więcej nagaru!!!wtym swieca jest bardziej okopcona! mieszanka bogata istnieje wtedy kiedy współczynnik lambda jest mniejszy od potrzebnej ilosci powietrza zassanego,czyli dostaje za dużo paliwa.natomiast mieszanka uboga:zmniejsza moc,zmniejsza zużycie paliwa!!!więc rada to wyreguluj dobrze gaznik,i lej odpowiednią mieszanke bęnzyny z olejem!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:27, 19 Cze 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może ci sie zapłon rozlegurował sprawdz to też |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:59, 19 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No bo właśnie jest dziwnie, przerywa na wysokich a świeca czarna i pali trochę Może zalewa chwilowo świecę, i to dlatego?
Mówicie żeby ZWIĘKSZYĆ poziom paliwa, ale jeśli mi okopca świece? ;/ Paliwa leję 1:30, czyli 0.5l benzyny i 16.5ml oleju (bo leję butelką półlitrową).
Zapłon jeszcze sprawdzę, bo po remoncie m.in. odblokowałem kolanko, więc zapłon mogę mieć ustawiony na zablokowany silnik.
Jeszcze mam jedno pytanie - czy pod głowicą cylindra powinna być jakaś uszczelka? (pytam się, żeby zakupić nową w razie czego, bo nie rozmontowywałem jeszcze cylindra) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 10:10, 19 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może być ale nie musi.
Ja stawiam na zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:15, 19 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Koledzy! Właśnie podgiąłem blaszkę w dół, i kręcąc na luzie już nie muli Później sprawdzę jeszcze w czasie jazdy, bo teraz do szkoły pędzę. I tak dzięki za pomoc A zapłon ustawię pewnie w środę (wtedy kupię szczelinomierz i uszczelkę pod głowicę przy okazji), wyczyszczę z nagaru głowicę i zobaczymy.
Proszę o nie zamykanie tematu, w razie czego po jeździe próbnej się tu wypowiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:45, 21 Cze 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
po co ustawiać jak dobrze jest
to była wina mieszanki i nie ruszaj więcej bo zapłon możesz rozrególować(jak nieumiejetnie to zrobisz) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|