| muli go!!!!!!!!! | |
Wysłany: Nie 20:02, 04 Wrz 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koledzy i Koleżanki mam problem.
wczoraj wycyściłem gaźnik i go przykręciłem i było spoko
potem próbowałem go odpalić wiec go zaczeł go regulowac potem miał głupie obroty raz wysokie raz niskie.
później miał problem ze wejsciem na obroty
prosze was o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:45, 04 Wrz 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przepraszam bardzo. Wiem że dopiero zaczynasz, ale to są podstawy, których raczej nikt Ci nie napiszę. Wiem również, że wkurzają takie odpowiedzi, ale wpisz w szukajce :'muli' i inne synonimy tego słowa i coś znajdziesz jak postępować z regulacją. Jeśli nie znajdziesz naprawdę nic, albo znajdziesz i napiszesz, jak próbowałeś to wyregulować, to docenimy twoje starania i ktoś coś skrobnie. Tak to bez sensu. To nie jest coś trudnego, i tym bardziej życia sobie i motórkowi nie zniszczysz. A męczyć się trzeba, by potem cyk i wiedzieć o c b. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: muli go!!!!!!!!! | |
Wysłany: Nie 21:10, 04 Wrz 2011 |
|
|
Kant Maniak |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2011 |
Posty: 96 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jezus1259 napisał: | Koledzy i Koleżanki mam problem.
wczoraj wycyściłem gaźnik i go przykręciłem i było spoko
potem próbowałem go odpalić wiec go zaczeł go regulowac |
Nie rozumiem jak ci motor chodzi to po kiego czorta go regulujesz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:31, 05 Wrz 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten motor niechce odpalic tylko kilka razy pyknie z przerwami i niedpala puzniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:20, 05 Wrz 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:46, 05 Wrz 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja chyba wiem może ci dopływa powietrze z benzyną i ma lewe obroty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 5:22, 06 Wrz 2011 |
|
|
jezus1259 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2011 |
Posty: 130 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: leszno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cewke butelkową wymieniłem na nową iskra jes teaz dobra i mocna ale mam problem ze jest i ni odpala tylko chwici chwile i przestaje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jezus1259 dnia Wto 8:56, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:34, 06 Wrz 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a próbowałeś na innych świecach ?? ja kiedyś też czyściłem gaźnik złożyłem w kupe i założyłem do motoru pochodził 2 sekundy i zdech potem czasami pyrknoł i nic zmieniłem świecę na nową iskre pojeździłem trochę i chodził później założyłem tą starą i nie chciał zapalić popchałem go trochę i załapał na początku dziwnie chodził ale potem mu to przeszło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:36, 11 Wrz 2011 |
|
|
Bartek W |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2011 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zgierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
przeczyść dysze i dokręć obroty na maxa to powinno pomóc bo też tak miałem :) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bartek W dnia Nie 19:37, 11 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:52, 08 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bym proponował następnym razem założyć filtr paliwa .Bardzo dużo daje!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:24, 08 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aleś do.walił zobacz kiedy był ostatni post napisany.
a po co ci filtr paliwa. na kraniku masz sitko które jest w zbioriku to jest tak jak by filtr paliwa orginalny. więc wyczyścić od czasu do czasu to sitko i bez filtra dodatkowego sie obejdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:15, 09 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zazwyczaj sitko pozostawia wiele do życzenia. Kiedyś też byłem taki mądry jak ty i jeździłem tylko na sitku, ale po zamontowaniu filterka paliwa za zawrotne 2,5PLN gaźnik stał się praktycznie bezobsługowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:26, 09 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem tak że ja nie narzekam na gaźnik żeby coś robić albo żeby dysze były zapchane to przypadku takiego nie miałem. Wiadomo że co 2 filtry to nie jeden. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:22, 10 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie filtr parę zł kosztuje a oszczędzi nas przed zasyfionym gaźnikiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|