Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Muli i przerywa na 3. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:54, 04 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Olej leję 1:50 Stihl (taki różowy ten). Zapłon dziś sprawdziłem, zdejmowałem głowicę, miernikiem patrzyłem kiedy jest przejście a kiedy nie. Poza tym już bardziej się iskrownika przekręcić nie da.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _Krzysiek_ dnia Pią 21:54, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:24, 05 Kwi 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Moim zdaniem to może być coś z simeringami. Jak od nowości nie były wymieniane to radzę to zrobić bo od tego czasu napewno spraciały, a wtedy i dostaje "lewe powietrze" oraz ciągnie olej. Możesz to sprawdzisz zdejmując filtr i zatykając wlot powietrza do gaźnika - jeśli silnik dobrze chodzi tzn. , że gdzieś ciągnie "lewe" powietrze przez uszczelki, simeringi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Sob 10:25, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:21, 05 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Simeringi zmieniałem niedawno, ten od strony sprzęgła i ten pod zębatką zdawczą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:55, 05 Kwi 2008
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


To weź zobacz jak mówili chłopacy: zatkaj wlot powietrza w gaźniku i jak nie zgaśnie to masz lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:19, 05 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Lewego powietrza nie mam, bo sprawdzałem wszystko i uszczelniłem tak, że jest idealnie szczelne (idealnie wygładziłem powierzchnie króćca i gaźnika przylegające do siebie i złożyłem na silikon i uszczelkę i połączenie króciec-cylinder też dobrze uszczelnione). A czy jest możliwe, że jest "dziura" między cylindrem a głowicą? Bo ja mam złożone bez uszczelki żadnej i jakoś mi się tak wydaje, że odległość między głowicą a cylindrem jest jakaś taka duża.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:32, 05 Kwi 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Zależy w jakich przypadkach. Ja np.: w swojej Jawie nie potrzebuję uszczelki ale w Ogarze już tak. Gdyby była nieszczelność pomiędzy cylindrem a głowicą to by też a w szczególności muliło tez na 1 i 2 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:44, 05 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


To ja tak samo kombinowałem jak mówisz :P Hmm jeszcze teraz myślę, że po założeniu stożka jeszcze spróbuję na drugim gaźniku. Coś w końcu musi "się ujawnić". A jakbym miał opisać to, co jest podczas jazdy, to wydaje się takjakby komora pływakowa nie nadążała z napełnianiem się i dlatego muliło z braku paliwa. Ale to takie wrażenie chyba tylko, bo ile by wtedy tego paliwa musiało ciągnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:52, 05 Kwi 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Możliwe, że iglica pływaka trochę jest krzywa i przy większej ruchliwości pływaka trochę go spowalnia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:57, 05 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Raczej nie jest jrzywa czy coś, ale przy najbliższej okazji sprawdzę dla pewności jeszcze inny gaźnik, może ten ma pozapychane trochę kanaliki w srodku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:02, 05 Kwi 2008
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


Jak masz takie wrażenie że brakuje paliwa, to jadąc na 3 nogą naciśnij ten od przelewania "przycisk", wiesz o co chodzi chyba. I zobaczymy czy wątpliwości znikną. Co mogę jeszcze dodać od siebie, zestaw naprawczy chyba nowy dawałeś, z tego co kojarzę tak pisało chyba w tym temacie, jak u Ciebie z pierścieniami i cylindrem? Dobra kompresja jest?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:02, 05 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Jest dobra. Poza tym 4000 przebiegu tylko max i to sotrożnie jeżdżone


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:54, 05 Kwi 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Może pokrywka komory pływakowej ma przytkany przewód doprowadzajacy paliwo do zaworka i iglicowego, może sam zaworek jest przytkany lub się zacina ? Sprawdź to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:37, 06 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Wsadzę drugi gaźnik cały. Może być tak jak mówisz gniewny, bo jak powoli się manetkę odkręca to przyspiesza delikatnie, a jak szybciej to "buuu", czyli możliwe, że przytkane tam i paliwo nie nadąża, co jest związane w moim odczuciem, że się komora nie nadąża napełniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:13, 06 Kwi 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Sorry, głupi post.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Pią 22:43, 16 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:39, 06 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


O masz... Wdzięczny Ci jestem, że chcesz pomóc, ale wypadałoby przedtem przeczytać temat od początku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muli i przerywa na 3.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin