Wysłany: Pią 21:54, 04 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Olej leję 1:50 Stihl (taki różowy ten). Zapłon dziś sprawdziłem, zdejmowałem głowicę, miernikiem patrzyłem kiedy jest przejście a kiedy nie. Poza tym już bardziej się iskrownika przekręcić nie da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _Krzysiek_ dnia Pią 21:54, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 10:24, 05 Kwi 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem to może być coś z simeringami. Jak od nowości nie były wymieniane to radzę to zrobić bo od tego czasu napewno spraciały, a wtedy i dostaje "lewe powietrze" oraz ciągnie olej. Możesz to sprawdzisz zdejmując filtr i zatykając wlot powietrza do gaźnika - jeśli silnik dobrze chodzi tzn. , że gdzieś ciągnie "lewe" powietrze przez uszczelki, simeringi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Sob 10:25, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:21, 05 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simeringi zmieniałem niedawno, ten od strony sprzęgła i ten pod zębatką zdawczą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:55, 05 Kwi 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To weź zobacz jak mówili chłopacy: zatkaj wlot powietrza w gaźniku i jak nie zgaśnie to masz lewe powietrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:19, 05 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewego powietrza nie mam, bo sprawdzałem wszystko i uszczelniłem tak, że jest idealnie szczelne (idealnie wygładziłem powierzchnie króćca i gaźnika przylegające do siebie i złożyłem na silikon i uszczelkę i połączenie króciec-cylinder też dobrze uszczelnione). A czy jest możliwe, że jest "dziura" między cylindrem a głowicą? Bo ja mam złożone bez uszczelki żadnej i jakoś mi się tak wydaje, że odległość między głowicą a cylindrem jest jakaś taka duża. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:32, 05 Kwi 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zależy w jakich przypadkach. Ja np.: w swojej Jawie nie potrzebuję uszczelki ale w Ogarze już tak. Gdyby była nieszczelność pomiędzy cylindrem a głowicą to by też a w szczególności muliło tez na 1 i 2 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:44, 05 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
To ja tak samo kombinowałem jak mówisz :P Hmm jeszcze teraz myślę, że po założeniu stożka jeszcze spróbuję na drugim gaźniku. Coś w końcu musi "się ujawnić". A jakbym miał opisać to, co jest podczas jazdy, to wydaje się takjakby komora pływakowa nie nadążała z napełnianiem się i dlatego muliło z braku paliwa. Ale to takie wrażenie chyba tylko, bo ile by wtedy tego paliwa musiało ciągnąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:52, 05 Kwi 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możliwe, że iglica pływaka trochę jest krzywa i przy większej ruchliwości pływaka trochę go spowalnia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:57, 05 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej nie jest jrzywa czy coś, ale przy najbliższej okazji sprawdzę dla pewności jeszcze inny gaźnik, może ten ma pozapychane trochę kanaliki w srodku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:02, 05 Kwi 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz takie wrażenie że brakuje paliwa, to jadąc na 3 nogą naciśnij ten od przelewania "przycisk", wiesz o co chodzi chyba. I zobaczymy czy wątpliwości znikną. Co mogę jeszcze dodać od siebie, zestaw naprawczy chyba nowy dawałeś, z tego co kojarzę tak pisało chyba w tym temacie, jak u Ciebie z pierścieniami i cylindrem? Dobra kompresja jest? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:02, 05 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest dobra. Poza tym 4000 przebiegu tylko max i to sotrożnie jeżdżone |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:54, 05 Kwi 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może pokrywka komory pływakowej ma przytkany przewód doprowadzajacy paliwo do zaworka i iglicowego, może sam zaworek jest przytkany lub się zacina ? Sprawdź to. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:37, 06 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wsadzę drugi gaźnik cały. Może być tak jak mówisz gniewny, bo jak powoli się manetkę odkręca to przyspiesza delikatnie, a jak szybciej to "buuu", czyli możliwe, że przytkane tam i paliwo nie nadąża, co jest związane w moim odczuciem, że się komora nie nadąża napełniać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:13, 06 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Pią 22:43, 16 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:39, 06 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
O masz... Wdzięczny Ci jestem, że chcesz pomóc, ale wypadałoby przedtem przeczytać temat od początku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|