Wysłany: Pon 9:22, 07 Kwi 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a może za dużo oleju lejesz do paliwa, 1-50 to sporo, spróbuj 1-30 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 9:31, 07 Kwi 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
1-50 to mniej oleju niz 1-30 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:55, 07 Kwi 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 19:21, 11 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzisiaj zmieniłem gaźnik, odpalam i dalej to samo. Zmniejszyłem dawkę paliwa na iglicy, odpalam - chodzi super. Więc siadłem i jadę, przejechałem ok 5km, wszystko było w porządku, prędkość też dobra. No więc ruszamw drogę powrotną. I tu się zaczeło. Najpierw mi się linka gazku zacieła na manetce i było awaryjne gaszenie motoru ;P No ale ok, to się może zawsze zdarzyć. Później powrócił mój problem. Muliło strasznie, pod lekką górkę lewdo na 2 szedł. Więc podczas jazdy regulowałem na różne sposoby, ale nic, wciąż to samo, muli i tylko buuu słychać. Dojechałem tak do domu na tej dwójce z prędkością ok 20km/h... U końca podróży było już lepiej, mogłem wrzucić nawet 3. Ale to zapewne dlatego, że było z niezłej górki. Także problem nie jest rozwiązany. Ciągle muli i buczy. Zauważyłem jeszcze, że ze dwa razy podczas jazdy odkręciłem rolgaz i motor się wkręcił na wysokie obroty, ale mimo to w ogóle nie przyspieszał, można powiedzieć, że nawet zwalniał. Wygladało to tak, jakbym podczas jazdy wrzucił luz i dał full gazu. Więc kolejny objaw. Pomyślałem, że to sprzęgło się ślizga, ale nie, to nie to. Z kompresją też w porządku i to nie jej wina. Nie mam pojęcia co się z tym silnikiem dzieje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 20:45, 11 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:06, 11 Kwi 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przerwa na przerywaczu do ustawienia :P. Będę to tłukł do upadłego, ustaw, nie sprawdzaj. Jak nie pomoże to już chyba tylko zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:11, 12 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale wtedy jak mówiłeś to ustawilem ;P Poza tym raz jest dobrze a raz źle, więc to prędzej wina paliwa czy coś, gorzej było jak się silnik rozgrzał, a od tego się przerwa sama nie zmienia. ;p Jeszcze mam pytanie: jak ma być ustawiona krzywka względem tego nacięcia? Środek tego uwypuklenia na krzywce ma być naprzeciw tego wcięcia, czy "początek" uwypuklenia, tam gdzie rozwarcie ma się zaczynać?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:49, 12 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może łapie lewe na łączeniu karterów? Silnik czysty pod spodem, nic nie cieknie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:21, 12 Kwi 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A szczelinomierz masz? Na oko nie zawsze się uda, szczególnie, jeśli się nie ma miarki w oczach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:47, 12 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ustawiałem ze szczelinomierzem, jakbym to robił bez niego to bym nie nazwał tego ustawianiem ;P Lewego nie łapie, szczelne jest wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:15, 12 Kwi 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A przerwunek taki jak jam pisał? Czyli 0,4mm? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:49, 13 Kwi 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Paliwo świeże jest ? Bak nie jest pordzewiały w środku, kranik drożny ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:01, 13 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wszystko drożne, paliwo też świeże właśnie dla pewności wlałem. Przerwe ustwiłem 0,4 i było źle, to sprawdzilem 0,3 i to samo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:50, 17 Kwi 2008 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam podobny problem
tzn. jak jadę na trójce to jawka nie przyspiesza (ale siłe ma bo jechałem z kumplem po lesie 15-20 km\h na 3)ale słabo przyspiesza czy to może być wina tego ze za dużo paliwa w komorze pływakowej (zapłon dobrze ustawiony a świeca okopcona na czarno) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:07, 17 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na trójce z 20km/h? i we dwóch? ło to się nie dziw czemu tak wolno,na trzeci bieg powinno się przełączać dopiero przy 30-35km/h (jeśli chodzi o nominalną zębatkę [12z]). |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 23:08, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|