Wysłany: Pon 20:34, 21 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sciągnąłem dziś cylinder, bo tylko na to miałem czas i zszedł bardzo łatwo, praktycznie bez żadnego oporu, tak lekko jakby wcale tam tłoka nie było, (chociaż oczywiście był xd) czy to jest normalne? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:57, 21 Kwi 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
|
|
|
|
przeciz tłok nie stawia oporu przy ściąganiu cylindra! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:04, 21 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale przecież on ścisło siedzi w cylindrze, a jak ja zdejmowałem to w ogóle żadnego oporu, tyle co szpilki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:07, 21 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Normalka, tak ma być jak jest dotarty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:36, 22 Kwi 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
wczoraj miałem na 2 na max obrotów 53km\h....(az mi sie zal silnika zrobiło :P ) a na trójce 65km\h na srednich obrotach bo na wyzsze nie wejdzie!!!! chyba ja sprzedam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mazur17 dnia Wto 9:37, 22 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:08, 22 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
To ja mam to samo mnie więcej, tylko u mnie pewnie z 45-50 na dwojce by wyciagnal. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:07, 22 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mazur, po prostu ewidentnie nie ma mocy, żeby uciągnąć silnik wyżej!
Włożyłeś zębatkę 14z i się dziwisz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:21, 22 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lepiej odpuść sobie ta zembatke 14z i wróć do 13z
ja mam jawke tylko odblokowana a tuning to tylko tłumik z sima
na 12z nie ma problemów z wkręcaniem sie na obroty zamien gaźnik na nie przerabiany i na orginalne dysze [jeśli zmieniałeś na wieksze] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:29, 22 Kwi 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
na 13 tez to samo, ana 12 kreci sie ddo konca na 3 na wysokie obroty no i mam wtedy te 65 ale to mało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:38, 22 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To normalne, jak ja miałem 13z to też nie dokręcała do końca, jazda nie była zbyt przyjemna. 65km/h powinno ci w zupełności wystarczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:43, 22 Kwi 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ta to mało:P:P na taki silnik co ja mam:P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:06, 22 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No może u Mazura wina zębatki, ale u mnie? Jak ja mam 12z, a na 11 jest to samo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:16, 22 Kwi 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to na to wychadzi dam juztro wyszlifowana 13z z wsk jest troche mniejsza od jawowskiej i moze bedzie:):0 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:46, 22 Kwi 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyciągnałem dziś już całkiem cylinder, wyczyściłem, to samo z głowcą, wykręciłem szpilki, żeby wygodniej było tłok ściągać. Pierścionki jednak niestety do wymiany. Jeden tylko trzymał dobrze, ten najbliżej świecy. Pozostałe dwa kręciły się wokoło tłoka zamiast siedzieć na swoim miejscu (jeden z nich, ten bliżej korbowodu nawet latał sobie na boki, mogłem sobie spokojnie blaszkę wsunąc pod niego, bez jakiegokolwiek odginania.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 7:37, 23 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to juz wiadomo co było przyczyną
słaba kompresja wyglada na to że kupiłeś kiepskiej jakosci pierścionki
pierścienie po załozeniu i scisnieciu powinny siedziec ciasno
jak zdejmowałem stare to przy ścisnietym na tłoku pierścieniu w miejscy naciecia było 2mm luzu jeden pierścien tylko był cały drugi popekał i zniszczył cylinder, na szczeście mialem zapasowy silnik na cześci na uszkodzonych cześciach jawka miała buta na 1 i 2 ale na 3 wogule nie wchodziła na obroty, a w dwie osoby nie szło ruszyć
a po naprawie to ciągnie do końca na każdym biegu nawet w dwie osoby rozpedza sie do V max |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|