| Muli na 3, prycha gaźnik. | |
Wysłany: Sob 9:43, 19 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam trzy nowe problemy z moją Jawką Mustang:
1)Po wyjeździe z domu, gdy silnik jest zimny, bez problemu podjeżdżam na 3 pod górkę, a motor ekstra reaguje na ruchy manetką gazu. Natomiast, gdy się zagrzeję, muli niemiłosiernie na 3 po prostej. Co jest nie tak? Czy to wina cewki?
2)Wczoraj dłuższy czas jechałem na resztkach paliwa, co chwila przechylałem Mustanga, aby spłynęło trochę paliwa. Pod koniec jazdy, gdy już naprawdę nie był ciekawie, motor zaczął najpierw strasznie dymić, a gaźnik prychać i stukać, czy to wina braku paliwa? Bo mocno się zaniepokoiłem!
3)Spalanie - ile w końcu litrów wchodzi do baku Mustanga? Jakieś 100km temu nalałem do pełna, a teraz już nie jedzie. Widac paliwko, ale użytkownicy Mustangów na pewno znają mankamenty teog baku.
Mam zamiar skrócić rurki kranika wchodzące do baku, co o tym sądzicie?
Bo obecnie na rezerwie nie chce mi jechać.
Z góry dzięki za pomoc.
P.S. W jakim stosunku mieszać paliwo z olejem Orlen 2T Semisynthetic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 10:55, 19 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Moim zdaniem za bogata mieszanka paliwowo - powietrzna. Zobacz jaka jest świeca (pewnie czarna). jak tak to musisz zubożyć mieszankę (jak to zrobić jest napisane w "Problemach rozwiązanych" - regulacja gaźnika.
2. Przecież wiadomo, że część oleju i różnego syfu jest osadzona na dnie i dlatego zaczął kopcić i przerywać. Jest to normalne jak masz mało paliwa bo paliwo nie leci ciągle tylko wolno i na dodatek z syfem itp.
3. Teoretycznie 8 litrów i pewnie w praktyce też bo jak nalałem 6 to miałem jeszcze trochę miejsca by "doszło" do korka.
P.S. Jak nie masz na dotarciu to 1:40 wystarczy (25 ml oleju na 1 l benzyny). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 10:59, 19 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wielkie dzięki, uspokoiłeś mnie szczególnie w pkt.-cie drugim.
Owszem, świeca jest czarna. Ostatnio próbowałem regulować gaźnik, nie udało się, więc będę musiał jeszcze próbować.
Zatem idę do garażu, no i doleję te 380 ml oleju do 15l "jeszcze ciepłej" benzyny ;-:
Aj, aj: poprawka - świeca wcale nie jest czarna. Ma ładny rdzawo-kolorowy nalot, z tego co czytałem to odpowiedni. Co więc nawala?
Próbowałem dziś odpalić motor - udało się, ale coś cały czas prycha i chodzi bardzo nierówno, z trudnością reaguje na gaz. Zatkany gaźnik czy coś poważniejszego?
Jeśli chcesz coś dodać do swojego porzedniego posta używaj opcji EDYTUJ, jeśli sie do tego nie zastosujesz dostaniesz ostrzeżenie / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:14, 19 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aj, aj: poprawka - świeca wcale nie jest czarna. Ma ładny rdzawo-kolorowy nalot, z tego co czytałem to odpowiedni. Co więc nawala?
Próbowałem dziś odpalić motor - udało się, ale coś cały czas prycha i chodzi bardzo nierówno, z trudnością reaguje na gaz. Zatkany gaźnik czy coś poważniejszego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Sob 14:52, 19 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:38, 19 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon jestes tu nowy uzywaj opcji edytuj! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:53, 19 Maj 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ty jawkowicz tak się nie pruj do każdego najpierw piszesz brzydko w innym temacie a teraz umoralniasz ludzi(choc nie jesteś modem). A apropo tematu sprawdz jak masz zapłon ustawiony i jak masz pouszczelniany gaznik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:57, 19 Maj 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
|
|
|
|
Napewno to jest zatkany gażnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:22, 19 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To OK, a co z brakiem mocy na ciepłym silniku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:31, 19 Maj 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak dawno temu zaglądałes w cylinder???? Może tłok ci puchnie i tak jest. A po drugie to moze lejesz za mało oleju. A i jeszce swiece moze masz złą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:41, 19 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nieutek napisał: | A jak dawno temu zaglądałes w cylinder???? Może tłok ci puchnie i tak jest. A po drugie to moze lejesz za mało oleju. A i jeszce swiece moze masz złą. |
A jeśli puchnie to co mam robić?
Olej w mieszance masz na myśli? Jest to 2T Semisynthetic 1:40 mieszanka. Świeca może być cienka, jednak dopiero we wtorek kupuję nową. (Briska lub Awinę) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:43, 19 Maj 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
to go wymień i wymien tez pierscionki. 1:40 to chyba za malo lej 1:35 ja niewiem w jakim stosunku leje (zapomnialem) ale leje na każdy litr paliwa 20ml oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:45, 19 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie zapomniałem o świecy, a ona może tez mieć na to wpływ.
Puchnięcie występuje wtedy gdy tłok kiepskiej jakości, źle dotarty i ekplatowany "puchnie" w cylindrze czyli zwiększa swoje rozmiar co powoduje większe tarcie i tym samym spadek mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:03, 19 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm, świeca ma naprawdę tak duży wpływ?
Jak myślicie, czy jako początkujący dam radę sam wymontować, przeczyścić i zamontowac gaźnik? Jak zdemontowac linkę gazu z gaźnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:15, 19 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ma, ma i to duży.
Co to za problem rozkrecić i przeczyścić gaźnik. Ważne tylko byś czegoś nie zgubił. Wykręcić razem a taką "pokrywką" i iglicą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:15, 19 Maj 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
nieutek napisał: | ja niewiem w jakim stosunku leje (zapomnialem) ale leje na każdy litr paliwa 20ml oleju |
Wychodzi zatem 1:50 - czyli tak jak w Simsonie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|