| Mustang nie reaguje na gaźnik | |
Wysłany: Śro 2:01, 24 Lut 2010 |
|
|
piechu1839 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Lis 2009 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, mam następujący problem w swojej jawce mustang, problem polega na tym że gaźnik w ogóle nie reaguje na jakiekolwiek regulację, śrubka od obrotów wkręcona na maxa chodzi tak samo, śrubka wykręcona bez zmian, zmiana rowka na iglicy, cały czas to samo, już nie wiem co może z tym być macie jakieś pomysły to piszcie, z góry dzięki za odpowiedźi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:00, 24 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rowek na przepustnicy jest już wyrobiony od kręcenia i teraz jak regulujesz to wkręcasz śrubę przez ten rowek zamiast podnosić iglice. Naprawa to albo wstawienie większej śrubki ze stożkiem albo wymiana przepustnicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:52, 25 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zaklej poxiliną 10min tylko dobrze oczyść te miejsce z benzyny a starczy ci na dosyć długo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:20, 27 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie baw się w kleje po prostu podciągnij na lince |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:06, 27 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Też tak można ale jak chce niech zaklei |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:47, 29 Mar 2010 |
|
|
art085 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Mar 2010 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cze. również mam jawke. ponieważ dużo wojowałem z gaźnikiem zrobiłem dość nietypową rzecz. polecam ją dopiero gdy wszystko zawiedzie. ROZWIERCENIE dyszy głównej do 1mm nie więcej. wymusza to opuszczenie iglicy do końca i jeśli macie możliwość załorzenie 4-ro elektrodową świeczke. dokonałem również kilka różnych przerubek ale dopiero po tym wszystko się poprawiło. pozdro dla wszystkich. maiłej zabawy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:32, 29 Mar 2010 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No nie wierzę w takie eksperymenty na dyszach! Chyba raczej trzeba się tego wystrzegać. Jawka jest dość prosta w obsłudze i takie kombinacje raczej nie mają sensu! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:57, 29 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odradzam rozwiercanie dysz, gaźnik ma być tak wyregulowany aby na świecy był rudy nalot |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:29, 30 Mar 2010 |
|
|
art085 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Mar 2010 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlatego zaznaczyłem że gdy wszystko zawiedzie. Każdą Jawusie trzeba traktować inaczej. W moim wypadku to było konieczne aby silnik chodził. Macie racje że jest to DUŻE ryzyko. w tej chwili przestał mi się dławić i śmiga jak świeży Maluch. Powiem tak:
1 Naprawa według książki obsługi.
2 Oddławienie silnika(ostrożnie z tym).
3 Stworzenie układu 12V.
Jeśli to wszystko się uda to jawa jeździ. jak zaczynają się szopki. przeczyścić gaźnik. Choć regulacja jest żmudna zdaje efekt. Dopiero gdy to zawiedzie i dalej będzie problem to można spróbować rozwiercić. Dysza główna (otwór na stożku mosiężnym) ma około 0,5-0.6mm. dobrze by było rozwiercić po 0,1mm. ja nie miałem mniejszego wiertła jak 1mm. Ale u mnie jest duży przepływ powietrza przez gaźnik więc jest jakaś rekompensata. Jakikolwiek tuning musi być brany z dużym dystansem. Najważniejsze to: coś zrobiłem, jakąś naprawę to daj sobie czas i obserwuj uważnie zachowanie. jeśli nie widzisz poprawy dopiero szukaj przyczyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:15, 30 Mar 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
art085 napisał: | Ale u mnie jest duży przepływ powietrza przez gaźnik więc jest jakaś rekompensata.. |
A czemuż to on jest taki duży ? Tylko nie mów że masz stożek... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|