 | Na wolnych gaśnie. |  |
Wysłany: Pon 14:07, 21 Lut 2011 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
znów mam problem.Jawka odpala na 1 kopa.Gdy się nagrzeje na wolnych gaśnie.Odpalając muszę dać gazu i odpali.Zmieniłem świece ustawiłem zapłon bo iskrzyło na platynkach zwiększyłem przerwe. ustawiłem poziom paliwa i iglice,wyczyściłem dysze tłumik ma oryginalny z sitami myślałem ze on jest przyczyną lecz niestety nie.Ma dziwnie długie kkolanko które wchodzi w tłumik z do połowy.Dłuższe niż ogarowskie.Kompresje ma dobrą a mimo to na aswalcie bujnie się na 3 40 45 km/h.Proszę o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 14:18, 21 Lut 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdź czy nie masz zablokowanego króćca (to do prędkości) co do wolnych, Jawki tak mają że jak się nagrzeją to trzymają niższe wolny obroty, bynajmniej moja tak ma, podreguluj trochę obroty śrubką i sprawdź, jak dalej gaśnie to wyczyść dysze od wolnych obrotów (tą krótką) przy okazji tą drugą też nie zaszkodzi sprawdzić  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:59, 21 Lut 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moja też miała tak że jak się zagrzała to wolnych nie trzymała.Powodem był zużyty silnik , zrobiłem remont i jak ręką odjął.Przyczyną może być gaźnik lub zużyty łożyska wału. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Pon 15:04, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:24, 21 Lut 2011 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
silnik by widać połowiony.Króćec zobacze. Ale to mustang nie powinien mieć.Obroty nie da ustawić bo na wolnych nie przerywa tylko gaśnie jak by miała ciężko coś tarło itp po nagrzaniu.Dziś obejrze pierścienie tłok i cylek.Wyczyszcze gaźnik.Możliwe ze silnik zajechany ale w to wątpie bo odpala na dotyk gdy jest zimna poprostu coś jej brakuje  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:53, 21 Lut 2011 |
|
|
paweł102 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 04 Sty 2010 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zrób tak rozgrzej silnik wkręć tą śrubkę do końca i powoli ją odkręcaj aż silnik zacznie ładnie pracować powinno pomóc, jeśli nie masz zajechanego silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:46, 21 Lut 2011 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmmm silnik rozebrany prawie.Luz spory na wale wyczówalny palcem.Łożyska chyba też na złom bo cięzko sie obracją.Hmm i to tyle vylinder ma jedną głęboką ryse.Musze kupić nowy wał łożyska uszczelniacze tłok pierscienie cylek no to na tyle pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:30, 22 Lut 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
I się dziwisz że moto nie chce wolnych obrotów trzymać jak silnik do remontu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:27, 05 Mar 2011 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może lewe powietrze łapie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:43, 05 Mar 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
damian223311 poczytaj trochę tematów na forum, sprawdź co dzieje się gdy jest lewe powietrze. Lewe powietrze = wysokie obroty.
Maroo8 jak będziesz wymieniał wał to kup jakiś czeski w dobrym stanie od kogoś, albo zregeneruj stary, dłużej wytrzyma niż dzisiejsze kopie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|