| Nagar po 1km | |
Wysłany: Sob 9:37, 27 Cze 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam problem z moją Jawką: Mam nagar po 1kilometrze jazdy! Zrobiłem wszystko co wiedziałem na temat rozwiązania tego problemu: wymieniłem simmering od strony sprzęgła, zmniejszyłem dawkę paliwa, wyregulowałem zapłon na 1,8mm przed GMP, wlałem świeże paliwo zalane olejem Stihl w stosunku 1:50, próbowałem na 12 świecach. Nic nie pomogło. Jaka może byc przyczyna tego? Proszę o pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:52, 27 Cze 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W prawdzie lepszy olej to powinno lać się go więcej , ale daj 1:30 . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:05, 27 Cze 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raz jeszcze ustaw zapłon, dawki oleju nie zmieniaj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:12, 27 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czasami tak po prostu jest ; stihl daje dużo nagaru; polecam ci oleje fuchs i do skrzyni i do mieszanki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:20, 27 Cze 2009 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wypoleruj komore spalania - denko tłoka i głowicę, jak chcesz to wskazane byłoby też kanał wydechowy, powinno to cos pomóc, ale na dłuższą mete, jak po 1 km masz nagar to to jest kwestia regulacji |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:09, 29 Cze 2009 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi się wydaję że zbyt bogata mieszanka w instrukcji obsługi pisze stosunek oleju do benzyny 1:30 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:45, 29 Cze 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko że 1:50 to jest uboższa mieszanka od 1:30.
Edit:Sorry że nie odpowiadałem ale nie chciało mi się grzebac przy Jawce. A więc: Przerwę na platynkach zmieniałem i nic tzn> jeśli zmienię przerwę z 0,6mm na jakąkolwiek inną to Jawka przerywa na 2 i 3 ( nagar też ma co 1km bo jeżdziłem na przerywającym żeby sprawdzic czy dalej ma nagar ). Jeśli zmienię zapłon to samo. A mieszanka na 100% dobra bo Złomkiem jeździłem na tym samym paliwie i nagaru zero. HELP. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tom cio dnia Sob 10:42, 04 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:03, 04 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeszcze raz się pobaw świecami, tzn przerwami ich elektrod, to może pomóc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|