Wysłany: Nie 11:36, 24 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przepustnica rusza sie 3-2 mm na boki jak ruszam palcem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:09, 24 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc korpus gaźnika jest do wymiany, powietrze łapie sobie jak chce... Kup na allegro korpus gaźnika nie jest drogi, wstawisz dysze jeśli nie są rozkalibrowane ze swojego gaźnika i całą resztę i wtedy wyreguluj powinno być ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:05, 25 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko nie wiem czy kupowac gaznik jawoski jikov czy jakiś innny latwy w regulacjii-doradzcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:16, 25 Sie 2014 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:31, 25 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Porzyczyłem od kolegi gaźniki jikov i za pierwszego kopa pojechałem na wysokich nie gas tylko piekny dzwiek bez tlumika
wyminie swiece ustawie przerwe i odkupie gaznik i pochwale sie pierwsza jazda
edit1
znowu nie odpala tylko troche popyrka ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Pon 18:54, 25 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:47, 25 Sie 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może po prostu ci się zatkał gaźnik weź przedmuchaj dysze i korpus. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:34, 26 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
assassins09 napisał: | Może po prostu ci się zatkał gaźnik weź przedmuchaj dysze i korpus. |
dusze sa czyste, ide zmienic dysze na inne, zmienic iglice i-wszystko po raz kolejny...
Czy przerywacz musi być odizolowany? moze wina jest w iskrowniku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Wto 9:59, 26 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:50, 26 Sie 2014 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sory ,ale Ty to źle się do tego wgle zabierasz.Pomyśl logicznie ,jeśli jawka chodziła na tych ustawieniach jakoś w miarę to chyba samo z siebie nic się nie przestawiło.Przytkał Ci się pewnie gaźnik tak jak koledzy piszą ,wymyj go i przedmuchaj.Bo nie koniecznie dysze mogą być przytkane, pozostaje korpus.Do tego zamontował bym filtr paliwa jakiś dobry.Sam jak zaczynałem z jawką to regulowałem ,bawiłem się ,efekt był taki że zawsze ją rozregulowywałem , a usterka zostawała nieusunięta.Patent z tym gaźnikiem od simsona nie jest taki zły,jednakże zastosowałbym gaźnik 16n1-11.Wg mnie bardziej udany bo sam mam simsona ,więc mogę stwierdzić.Króciec wykonałbym przerabiając oryginalny bo ten ma trochę zły kąt i gaźnik jest za wysoko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 13:09, 26 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
filt musze założyc/przerobic bo w puszcze brakuje czesci i wieczorem przedmucham i wyreguluje gaźnik i zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:33, 26 Sie 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tam dużo do regulowania nie ma: poziom paliwa w komorze pływakowej i iglica, co do filtra to możesz go odpiąć i zamiast niego założyć kawałek szmatki na wlot powietrza i zawiązać gumką recepturką.
Co do mojego króćca to już jest pocięty, jutro już zrobię jak powinno być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:37, 27 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jawa stala nie ruszana mysle odpale ten zlom i za pierwszego poszla wsiadlem pojechalem zalozylem kask i w dluga gasilem i odpalala na 1 kopa(jezdzilem moze 1 godz , po 5 minutach nie chciala zapalic odkrecilem swiece i leciutko okopcona, iskra jest poziom maly 10-12mm nie odpala iskra jest git no nawet nie pyrknie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:41, 27 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmień świecę i zobacz czy coś się zmieni. Iskra jaki ma kolor? Czy wtedy gdy nie chce zapalić iskra ma czerwonawy kolor czy niebieski? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:09, 28 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zmieniłem swiece na odpowiednik f-80 i wrzucilem 1 i gaz i 2 i gaz i 3 gaz i wiatr w szczeke mam kase bezszczekowy bylo super jezdzilem pare godzin swieca taka jak powinna byc bylo swietnie, dzieki wam naprawilem dzieki
p.s wszyscy sie za mna ogladali bo mam 1/2 tlumika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Czw 18:10, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:22, 28 Sie 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W 2t nie zalecania jest jazda bez tłumika lub z uciętym tłumikiem bo spada na mocy ze wzglądu na zbyt dużą różnicę temperatur i mogą popękać ci pierścienie, weź zamów najtańszy na allegro albo dospawaj uciętą część bo z tego same kłopoty będą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:44, 29 Sie 2014 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli moge się wypowiedzieć to moc spada raczej ze wzgledu że spaliny nie mają komory rezonansowej i nie cofają cześci mieszanki z powrotem do cylindra. Ale ogólnie popieram myśl że jeździ się z tłumikiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|