| Naprawiłem i popędzałem po drodze | |
Wysłany: Czw 13:49, 21 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To ja znowu...
Wyminilem glowice(bo była uszczerbiona na gwincie..)
Motor na dotarciu wiec na 3 rowku od gory(iglica 4 rowkowa)
Zaplon dobrze ustawiony
Gaznik dawalem duzo paliwa w komorze...
Swieca CHAMPION
No mnie juz nosi od tego złomka wyminiłem wszystko... a on NIC
Motor pracuje na niskich obrotach a na wysokich gaśnie?
No i se nawet kask kupiłem żeby sobie głowy nie rozwalić przy tych prędkościach |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Czw 18:10, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:18, 22 Sie 2014 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj mu zmniejszyć dawkę paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:03, 22 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
50g napisał: | Spróbuj mu zmniejszyć dawkę paliwa. |
Cha, robiem 100razy no i tak ze jak zrobie jak jest bardzo malo paliwa(w komorze ...) to na pelnym gazie jedzie jak by nie dodawac gazu, a jak duzo paliwa to na wysokich obrotach jakby sie dusi i z tlumika leci taki niebieski dym ze... .Robiłem zaginalem po milimetrze stopniowo
iglice mialem na roznych stopniach. z filtrem powietrza ,bez.
przerwe na przerywaczu robiem duza i mala
swiece rozne
NO nie wiem
jak macie pomysl to piszcie a napewno zrobie
cewka kondensator fajka itp nowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:10, 22 Sie 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może cewka butelkowa WN walnięta? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:30, 22 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mingo napisał: | może cewka butelkowa WN walnięta? |
cewka nowa i nie ma przebicia. A dyssze 2 maja byc mokre paliwowa i powietrzna bo chyba nie. regulowałem gaznik na kazdym rowku iglicy, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:01, 22 Sie 2014 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie masz nikogo znajomego co by miał do pożyczenia gaźnik ? Może jest wyrobiony i regulacje nie dają oczekiwanego efektu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:28, 22 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak ale niewiem czy mi pozyczy on jest taki
ale czy do jawy 50 ogara 200 pasował by gaźnik GM12F ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:38, 22 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź gaźnik wkręcając śrubę od wolnych obrotów, podczas wkręcania przepustnica musi się podnosić do góry (nie na boki), jeśli się nie podnosi to masz wyrobione gniazdo przepustnicy i łapie powietrze lewe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:12, 22 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kowal8127 napisał: | Sprawdź gaźnik wkręcając śrubę od wolnych obrotów, podczas wkręcania przepustnica musi się podnosić do góry (nie na boki), jeśli się nie podnosi to masz wyrobione gniazdo przepustnicy i łapie powietrze lewe. |
no wlasnie a zauwarzylem ze tam gdzie jest sruba wolnych obr. to w przpustnicu dziura .
ale czy dysze musza byc mokre?? obydwie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:01, 22 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W przepustnicy ma być taki "półksiężyc" na śrubę wolnych obrotów, która podczas wkręcania będzie podnosić przepustnicę. Po prostu wkręcaj śrubę i obserwuj czy się podnosi jeśli nie to zmień przepustnicę, a jeśli to nie pomoże to korpus gaźnika. Dysze muszą być mokre bo przez nie przepływa paliwo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:09, 23 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale co ma regulacja obrotów do tego że zawsze zalewa(swieca nie ma przebicia) jakie nie ustawie poziom paliwa to zalewa. ale czy pasowal by gaźnik ?
Kolega przyniósł mi gaźnik GM12F i nie pasował .a tam gdzie igielica ten sworzeń czy ten walec jakoś tak to on porusza sie na boki tak 2-3mm!- w moim jawoskim gaźniku
Co sądzi cie o gaźniku od pilarki? Znalazłem post na forum ale w nim nie bylo dokladnie jaki to gaźniki? czy trzeba przerabiać krućciec? ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Sob 16:56, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:12, 23 Sie 2014 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do gaźnika do pilarki trzeba mieć dorobiony króciec. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:37, 23 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a zeby zamontowac gaznik od ogara205/ komara to tez trzeba dorabiac czy sa jakies do kupienia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:59, 23 Sie 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Króciec musiałbyś sobie dorobić chyba ze ktoś ma własnej roboty do opchnięcia.
kowal8127 napisał: | Sprawdź gaźnik wkręcając śrubę od wolnych obrotów, podczas wkręcania przepustnica musi się podnosić do góry (nie na boki), jeśli się nie podnosi to masz wyrobione gniazdo przepustnicy i łapie powietrze lewe. |
Nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:49, 23 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
daniel_lisek napisał: | ale co ma regulacja obrotów do tego że zawsze zalewa(swieca nie ma przebicia) jakie nie ustawie poziom paliwa to zalewa. ale czy pasowal by gaźnik ?
Kolega przyniósł mi gaźnik GM12F i nie pasował .a tam gdzie igielica ten sworzeń czy ten walec jakoś tak to on porusza sie na boki tak 2-3mm!- w moim jawoskim gaźniku ?? |
Regulacja obrotów nic do tego nie ma, ale w ten sposób sprawdzisz czy nie łapie przepustnicą tzn. jej bokami lewego powietrza, jeśli łapie to za cholerę ta jawa nie będzie dobrze jeździła i nigdy nie wyregulujesz gaźnika, chociażbyś wyginał blaszkę i przestawiał iglicę w każdą możliwą stronę.
"ten walec" który rusza się 3 mm na boki to masz na myśli przepustnicę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kowal8127 dnia Sob 20:50, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|