Wysłany: Nie 14:10, 04 Paź 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zapłon za późny albo kondensator |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Nie 14:12, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:19, 04 Paź 2009 |
|
|
Lopez96 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2009 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbój pokombinować z zapłonem , też tak miałem , i okazało się że jest za późny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:12, 04 Paź 2009 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam podobny problem, nie chce mi zapalić, a jak już się popchnie trochę (dużo, dużo!) i chwyci to grzej jak głupia. Jak się zatrzymam to do 5 min da radę odpalić, ale potem już ten sam problem. Rano przedmuchiwałem gaźnik, ale problem został. Świeca brązowa, sucha.
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:26, 04 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mozliwe ze swieca padła albo złą przerwe na jej elektrodach masz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:27, 04 Paź 2009 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale mówiłem, że paliwo nie dochodzi, a świece mam awinę, bo tylko tka była, ale w najbliższym czasie podjadę gdzieś po championa. Możliwe że to blaszka od pływaka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:37, 04 Paź 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe że to blaszka miałem podobne objawy ustawiłem odpowiednią przerwę na przerywaczu i na świecy oraz odpowiedni stan paliwa w komorze pływakowej pali gdy jest zimny i ciepły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:32, 05 Paź 2009 |
|
|
dawid0983 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Ruda R Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie odpala wogóle iskra jest a nie pali:/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:35, 05 Paź 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:13, 06 Paź 2009 |
|
|
kaczek0 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Kwi 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrób co ci koledzy mówią masz prawdopodobnie za późny zapłon przyspiesz go trochę i powiedz czy coś dało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:49, 07 Paź 2009 |
|
|
dawid0983 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Ruda R Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak sie przyspiesza??
Niemam długo mojej jawki wiec sie nieznam;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:17, 07 Paź 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiesz gdzie jest zaplon wgl ?? a najlepiej jak bys oddal do jakiegos mechanika z chlewkow tak jak ja i jestem zadowolony zaplon za 5zl ci ustawi i bedziesz tez zadowolony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:29, 07 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:17, 29 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hahahha pipczak owned << ja kiedys miałem tak iskra była zapłon był ustawiony idealnie paliwo dochodziło zimeringi na wale były nie zuzyte .komprecha była dobra i nie chciał palic zmieniałem swiece na inne i nadal nic .. wpadłem na genialny pomysł ze wkrece swiece z długim gwintem podłozyłem 2 milimetrową podkładke chyba pod swiece . i odpalił jak dotknołem kopke za pierwszym razem,., |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:24, 29 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wał wymieniałeś ? Bo ja musze mieć tłok u góry i wtedy iskra jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:26, 29 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no mi platynki sie otwieraja ok 1.5 mm przed dojsciem tłoka do górnego martwego punktu,, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|