| Nie chce odpalic na cieplym sielniku na kopa. czy da rade co | |
Wysłany: Nie 12:02, 30 Wrz 2007 |
|
|
mlodyzajanczek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prosze pomuszcie mi Bo musze odpalac na zapych...Proszeee |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:10, 30 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie daje rady na kopke to masz zle ustawiony zaplon lub za mala kompresje czyli zurzyty cylinder tlok pierscienie. Moze byc to tez wina zlej regulacji gaznika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:24, 30 Wrz 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca ma złą wartość cieplną... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:39, 30 Wrz 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak masz okopconą świecę na ciepłym silniku i jaką na zimnym
jaką masz wartość cieplną świecy
po ilu metrach jawka pali ?? na ciepłym silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:28, 30 Wrz 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co to jest wartość cieplna swiecy? Jak to sprawdzic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:29, 30 Wrz 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na swiecy powinna byc napisana wartość cieplna, ja osobiscie jeźdże na 95 i chodzi dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:14, 30 Wrz 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Racja! Ja też mam 95 i śmiga dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:45, 30 Wrz 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
To zależy od motoru-jeżeli ma problemy z zapaleniem na gorącym silniku dajesz mu większą wartość cieplna i gra gitara. Ja osobiście jeżdze na 75 i jedzie dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:16, 30 Wrz 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi dobrze dopiero chodził na starej polskiej Iskrze F80 .
I co, już po problemie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:40, 01 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:10, 01 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
O bez kitu... Edek, jeżeli parę dni go nie ma to może ma jakieś problemy z Internetem, kompem itd. Albo po prostu nie ma czasu na komputer.
Koniec OT. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:03, 15 Paź 2007 |
|
|
maly1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2007 |
Posty: 75 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ustianowa Górna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem podobnie. Zmieniłem cylinder i po kłopocie. Mam Iskrę F100S i Jawa śmiga!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 14:24, 15 Paź 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpierw proponuje zalozyc świece F75 i wyregulować zaplon na 1,5. Jesli to nie pomoze, to przeczyscic platynki, lub tak jak mowia wyzej koledzy wyregulowac i przeczyscic gaznik
Mam nadzieje, ze moglem pomoc
Pozdrawiam
P.S: maly1992 w Cezet 175 montuje sie F95, a Ty masz w Jawce F100, czyli zdecydowanie za zimna... No, ale jesli Ci to chodzi, to dobrze. Bo powinna na zimnym silniku wtedy przerywac, nierowno chodzic i sie zalewac. Fabrycznie w Jawkach z tego co sie orientuje świeca jest wlasnie F75. A dlugo juz jezdzisz w tej konfiguracji??
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:10, 20 Paź 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam podobny problem
kupiłem se nowom swiece iskra f95ps iskra była elegancka
silnik zapalił od pierwszego kopa a za drugim razem na swiecy nie miałem iskry włożyłem starą świece bosha i problem zniknął
te nowe świece som do d**y |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:10, 21 Paź 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gdzieś w postach było coś takiego na ten temat a mianowicie, że nie ma odpowiedniej izlolacji termincznej między cylindrem a gaźnikiem - potrzebna jest dobra uszczelka - Salek pisał gdzieś , że najlepsza z bakielitu z licznika elektrucznego (ale skąd to teraz wziąć). Być może dlatego na zimnym pali jak dzika, na gorącym nie chce. Owszem do tgo świeca, platynki, zapłon > wszystko ma znacznie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|