| Nie ma mocy | |
Wysłany: Czw 23:21, 09 Lis 2006 |
|
|
thander |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam Wszystkich mam ogromną prośbę mój Romet Ogar 200 całkowicie stracił na mocy nie ma kopa, nie pali od strzała, nie ma prędkości i go muli nawet na takiej małej górce, a nawet na prostej co może być przyczyną proszę o odpowiedź i o porady jak można to jak najszybciej i jak się da to jak najtańszym sposobem naprawić oraz jak można to na mojego emila: [link widoczny dla zalogowanych] , albo na moje GG nr:1738375 czekam i proszę o bardzo dokładne wytłumaczenie ponieważ jestem amatorem amatorów (rzadko jestem na GG ale piszcie odczytam) Z góry dzięki zrozumcie mnie chcę jeszcze pochulać… |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:39, 09 Lis 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
PEwnie kompresja słaba - musisz zrobic szlif cylindra wymienic tłok i pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:17, 10 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
oddaj cylinder do tokarza zeby zrobil szlif i musisz kupic tlok na 1 szlif. a moze zle dotarles silnik, albo cos sie rozregulowal |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 1:36, 10 Lis 2006 |
|
|
Noro18 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2006 |
Posty: 95 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radomsko |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie zawsze musi to byc cylinder chociaz tak tez moze byc ale ja mialem dwa inne przypadki 1 to zapchal mi sie tlumik nie wiedzialem co jest odpalal ale nie chcial jechac nie wchodzil na obroty a 2 to zaplon mi sie przestawil tzn tylko na platynach przerwa sie zmienila trzeba pokombinowac a najlepiej sprawdz czy masz kompresje przyluz palec tam gdzie wkrecasz swiece i mocno kopnij w starter kilka razy jak bedzie slabo to wiesz co robic(pierwsze posty) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:16, 10 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ja też składam się do tego, że to słaba komprecha
Albo może przestawił Ci się zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:36, 10 Lis 2006 |
|
|
makumba77 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2006 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: komarowka |
|
|
|
|
|
|
|
|
zrob szlif kup tlok po1 szlifie i gitara....
no i oczywiscie pierscienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:08, 10 Lis 2006 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze to filtr powietrza albo rozregulowany zapłon lub tak jak juz pisali wcześniej może to być zła kompresja zacznij od zapłonu potem filtr a dopiero potem szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:45, 13 Lis 2006 |
|
|
mattek467 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Paź 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
przed szlifem cylindra oraz wymianą tłoka i pierścieni spróbuj przeczyścić gaznik i wyreguluj go |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|