 | Nie mogę rozpołowić :/ |  |
Wysłany: Śro 15:41, 18 Kwi 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak w temacie, a konkretnie chodzi o to, że mam już odkręcone WSZYSTKIE element śruby itd. które trzymają silnik i jak wale młotkiem to mi sie rozejść nie chcą za żadną cholerę!!!
robi się tylko malutki taki tyci tyci prześwit, ale tylko w miejscu w którym uderzam a np, na środku dalej sie trzyma.
mój tata mój że musi być porządnie "zapieczone na łożyskach" czy cos takiego i mimo starań to nie chce sie rozejść.
W dodatku są spore naprężenia i jak powiedzmy wyjmę z tej powstałej szpary śrubokręt to jest "pyk" i jest dalej ciasno jak na początku... oszaleć moża.
próbowałam z wielu stron i nie idzie... co robić??
ps-zanim napisałam tego posta użyłam opcji szukaj ale nic co by mi pomogło nie znalazłam... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 15:47, 18 Kwi 2007 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moze lozyska na wale trzymaja tez tak mialem, a sprzeglo zdlejes  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:10, 18 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hej popukaj od strony sprzęgła w wał młotkiem GUMOWYM!! i spróbuj załatwić kogoś kto by mógł wsadzić pomiędzy szczelinę polówek palce i trzymać silnik obrócony do doły a ty pukaj DELIKATNIE młotkiem gumowym w wał tak żeby się wysunął wraz z drugą połową silnika jak będzie ciężko wychodzić to weź posmaruj wał od tamtej strony (np wd40 lub olejem silnika) tak żeby łatwo się zsuwał i pukaj młotkiem gumowym aż druga połowa z wałem nie wyjdzie
ps ja sam to robiłem na dwóch silnikach i wały są proste bo młotek gumowy nie niszczy wału a zwykły tak ponieważ metal ma większą silę uderzenia niż młotek gumowy(gumowy ma więcej niż połowę mniejszą siłę uderzenia ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 17:12, 18 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
popukaj w wałki i w wał, ale delikatnie przez jakies drewno miękkie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:58, 18 Kwi 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
śWIETNIE!!!!!!!!!!!
wszystko co trzyma jest zdjęte sprzęgło też.
tylko że jest pewien problem....
TEN SILNIK NIE BYŁ ROZBIERANY OD BLISKO 20 LAT!!!!!!!!!!!!
a.. przy okazji. Popękały mi pierścienie i mam pozamiatane
co do łożysk to owszem one trzymają bo są tylko i wyłącznie do wymiany.... do nieczego więcej sie nie nadają... i że ja na tym jeździłam
ps-kolejny raz... już nie wiem który uprzejmie informuję że jestem dziewczyną więc prosze piszcie do mnie w poprawny sposób  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 18:00, 18 Kwi 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zrób tak:wkręć silnik w imadło na płask sprzęgłem do sufitu i jak masz małą szczelinkę w jednym miejscu to spróbuj ustawić karter tak żeby ta szczelinka była na całej dułgości silnika a następnie włóż coś ciękiego między kartery na końcu silnika a od strony wału weź dwa śrubokręty i włóż jeden nad skrzynią korbową między trzymanie silnika a drugi pod skrzynię korbową np: w tym miejscu gdzie są te uchwyty do skręcenia karterów.Przekręć sobie imadło tak żebyś stała w jednej lini z silnikiem i jak już tak stoisz to musisz równocześnie naciskać śrubokręty do dołu. Jak szczelina się powiększy ( a powinna) to znowu wyrównaj karter na całej długości i znowu włóż coś gróbszeg między kartery i tak aż kartery się rozejdą. Wał możesz troche posmarować olejem lub wd40 tak jak kam@$ napisał to będą mniejsze opory i powinno łatwiej schodzić.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:07, 18 Kwi 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak wyciągasz śrubokręt i sie robi PYK, to chya wina kopnika a mianowicie tego pręta kopnika (bo sprężyna ciagnie, i złacza silnik spowrotem). Możliwe ze jest on z jednej strony lekko spłaszczony i dziala jak klin. Spróboj w niego postukac młotkiem od strony sprzegła. Aha żeby ci ułatwic podpowiem ci ze przy rozpoławnianiu silnika pomocne sa takie odstepy miedzy kraterami tam gdzie sie mocuje srubami slilnik do ramy. Włóż tam dwa srubokręty i rozginaj.
Powodzenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 20:18, 18 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jest takie nacięte miejsce od dołu silnika w mocowaniu i tam musisz rozpychać połówki
jeśli tak mocno siedzą łożyska to rób tak:
gdy już jest miejsce do wsadzenia czegoś to wsadz np jakieś twarde drewno między kartery,potem troche dalej i jeszcze dalej(trzy od góry)i tka samo od dołu
potem wyciągasz pierwszy i wsadzasz coś grubszego i dlaej to samo aż będzie już duża szczelina i coś dużego sie wsadzi i wtedy mocno między połówkami zapsze sie i rozpołowi sie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:05, 19 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
spryskaj silnik obficie wd 40 moze to cos pomoże!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:02, 19 Kwi 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiem że srubokręty dwa wsadzićmiędzy kartery i tak dalej... ale to nie działa. jedyna nadzieje jest w tym żeby wd40 dało efekt. spryskam silnik tym zostawie na noc dzisiaj i jutro sie zobaczy... to musi pomóc bo jak nie to klapa....
co do rozginania to próbowałam ale duża szczelina za cholere nie chce sie zrobić... więc jeśli po spryskaniu coś sie zmieni i dam rade rozpołowić to utowrze nową wiarę...
WD40....
amen  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:59, 19 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hej przecież wał siedzi mocno na łożyskach trzeba go wypukać tak jak napisałem wcześniej i powinno się ładnie rozpołowić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:24, 19 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zrób tak,zrób jakąś szczeline w karterach i wsadz śrubokręty,niech ktoś je trzyma,potem wyciągnij symering i weż rurke tak żeby wybił sie wał z łożyskiem(żeby weszła na czop wału i nie uszkodziło gwintu) i ci karter odejdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|