| nie moge ustawic obrotow-problem | |
Wysłany: Pią 9:18, 11 Maj 2007 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
niemoge ustawic obrotow puscze gaz motor gasnie a regulacja jest do konca naciognieta co z tym zrobic,zostawie mot na luzie motorek gasnie a powinien trzymac obroty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:23, 11 Maj 2007 |
|
|
konczyflugahugaluga |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007 |
Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
zobacz czy gaznik nie jest gdzies zapchany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:49, 11 Maj 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze zle ustawiona mieszanka paliwowo powietrzna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:16, 11 Maj 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobazcz czy masz dobrze uszczelniony gaznik a mianowicie miedzy gaznik- kruciec i kruciec-gaznik. U mnie przynajmniej tak było
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:28, 11 Maj 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
tsubasa napisał: | Zobazcz czy masz dobrze uszczelniony gaznik a mianowicie miedzy gaznik- kruciec i kruciec-gaznik. U mnie przynajmniej tak było
| gaźnik króciec i kruciec cylinder |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:13, 11 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz ustawić dobrze zapłon, a jeśli to nie pomoże to musisz dać bogatszą paliwowo - powietrzną podwyższajć poziom paliwa w komorze pływakowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:28, 11 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tak miałem i nie przestawiaj zapłonu bo to nic nie da to jest wina gaźnika zmień gaźnik na inny a zobaczysz że możesz ustawiać obroty ja miałem fabrycznie założony gaźnik to również nie mogłem ustawić obrotów miałem kupioną nową przepustnice i nic to nie dało obroty trzymały się na wolno i gasł więc zmieniłem gaźnik od innego silnika jawki (były na nim wysokie obroty)i zauważyłem skąd brał lewe powietrze była TO DZIURKA GDZIE PALIWO WYLATUJE KIEDY PRZELEJEMY GAŹNIK więc nią zatkałem i jawka jest pod kontrolą nie zawyża obrotów samoczynnie i można podwyżać swobodnie przepustnice (to jest najczęstszy problem z wysokimi obrotami w jawkach) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:37, 11 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon ma do tego i dużo !!! Wiem to z praktyki i teorii. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:56, 11 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
raczej nie, jesteś w błędzie bo miałem identyczny problem co Bigos miałem zbyt niskie obroty ale kiedy zmieniłem gaźnik to motor odrazu lepiej chodził bo widocznie tamten gaźnik za mało paliwa podawał silnikowi i motorek pyrkał i gasł ale po zastanowieniu może też być wina zapłonu ale nie wiadomo bo bigos nie napisał czy jak jedzie to przerywa albo coś tylko napisał że mu gaśnie to jedynie z tego rozumiem żeby ustawił ilość paliwa w komorze pływakowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:18, 12 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja dobrze wiem, że to był zapłon. Jawka paliła z pierwszego kopa i nie trzymała obrotów jałowych - trzeba było gazować. Po ustawieniu zapłonu silnik zaczął je trzymać.
Nie mówię, że w tym przypadku musi to być zapłon bo równie dobrze to może być coś innego ale zapłon również. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:24, 12 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź iskrę. Może masz słabą iskrę i silnik ma kłopoty z pracą i gaśnie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:26, 13 Maj 2007 |
|
|
Durex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a moze poprostu jest przepustnica wyrobinona na maxa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|