Wysłany: Pon 23:11, 01 Gru 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mój problem wygląda tak:
Jawka pali z pierwszego lub drugiego kopa niezależnie od tego czy jest ciepła czy zimna
ale gdy przyjdzie do jazdy to gdy dam gazu jawke tak muli że masakra!!
Co może być tego przyczyną?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:32, 01 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to nie jest wina regulacji
podejrzewam że twój silnik ma przedmuchy na simeringach lub na uszczelkach przez co nie ma siły ciągnąć
miałem podobnie przed remontem,kupiłem mój silnik na rynku jak chciałem go odpalić to od pierwszego kopniaka łapał ale nie chciał jechać więc zacząłem wszystko sprawdzać i gdy ściągnąłem magneto zauważyłem że jest spory ubytek w simeringu przez który świstało powietrze
koniecznie to sprawdź |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:05, 02 Gru 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok dzięki.A jak mam ściągnąć koło magnesowe???
Ps.Widzę że dorobiłeś się rangi moderatora.......Gratulacje!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:46, 02 Gru 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odkręcasz śrubę od magneta, ściągasz krzywkę i w jej miejsce wkręcasz śrube M8
(na 13 klucz) aż magneto zeskoczy z wału. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:52, 02 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak będziesz ściągał to nie zgub klina bo ciężko ostatnimi czasy dostać w sklepach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:17, 02 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak już dostaniesz to słabiutkiej jakości,jeśli stanie się że zgubisz dobrze jest dorobić z wiertła 1-2mm? nie wiem dokładnie jakie wymiary ma klin więc będziesz musiał jak co sam pokombinować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:29, 02 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem już ten dylemat narazie mam włożony kawałek blachowkręta, zobaczymy ile wytrzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:46, 09 Gru 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy może być to wina tylko Kondensatora ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:10, 10 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe ale to nic pewnego
kondensator można sprawdzić miernikiem
ustawiasz go na pomiar ciągłości obwodu
do kabli miernika przyłóż kondensator jednym kabelkiem do obudowy kondensatora a drugi do kabla
jeśli miernik nic nie wskaże to kondensator jest dobry [odczyt nie powinien się zmienić po podłączeniu] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:05, 11 Gru 2008 |
|
|
Lopez |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2008 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam iskrę podobną jak na świecy, taką żółtą. Czy kondensator do wymiany? I jeszcze jedno: Jak ustawiam zapłon to ciągle mi sie platynki otwieraja 2 razy na jeden obrot wału Dokładniej to w DMP otwieraja sie dosyc szeroko i normalnie tak jak powinny przed GMP. Czym to jest spowodowane i jak temu zaradzic? Wpływa to na pracę silnika?
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:57, 11 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zużyta krzywka zapłonu koszt nowej to około 14 złotych |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|